Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar halen jullie suitekledij?

25-1-2012 17:28:51
Ik ben daarnet met de mama, schoonmama en meter gaan shoppen bij Anne-Sofie smartshopping en bij Pierre-Yves op zoek naar suitekledij maar we zijn van een kale reis thuisgekomen. Er was niet echt superveel keuze, alles was zo'n beetje in dezelfde stijl (ofwel heel kort en mouwloos, ofwel tot op de grond en met halter of mouwloos en dat is nu net niet hun stijl). Waar zijn jullie voor de suite gaan shoppen?

Lauren
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1382

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:34:45

Hoi Lauren,

Mijn getuige heeft haar cocktailjurk bij P&C gekocht in Wijnegem.
Het heeft fijne bandjes en het is op knielengte.

Bij P&C wel wat keuze in verschillende kleuren...maar meestal knielengte ofwel lang...
Dus ik weet niet of ze daar hun keuze zouden tussen vinden?
Prijs valt zeker goed mee...mijn getuige heeft voor kleedje + bijpassende stola 119€ uitgegeven...

Succes nog met de zoektocht!

groetjes

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:40:28

Ik ga normaal met men mama ook naar Anne-Sofie smartshopping,maar nu ik jouw berichtje lees benik niet zeker of men mama er iets zal vinden.
Ze is ook op zoek naar een rok of kleedje op knielengte.

Ik ga je topic volgen.

Groetjes Anneken

Lies
7-7-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:47:24

Bij ons hebben de mama's allebei bij Linx in Leuven iets gekocht. Ikzelf vond daar helemaal mijn ding niet qua trouwjurken, maar qua suitekledij hebben ze heel veel keuze en veel verschillende stijlen. Ze hebben ook een Linx in Hasselt mocht dat korter zijn.

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:48:33

Dag Lauren,

Ik ben samen met de mama's gaan shoppen bij Couture Ann in Aalst.
Ze hebben er, tegen hun verwachtingen in, beide iets gevonden.
Hun smaken liggen heel erg uitéén dus blijkbaar wel voor ieder wat wils.
Het is dit weekend ook nog opendeurdag en dan is er van de kledij een percentje af.
Groetjes
Elien

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:48:58

Mijn mama is van Wetteren, de schoonmama en meter van Londerzeel ;) Voor de trouw van mijn toekomstige schoonbroer heeft de schoonmama in Linx iets gevonden. Daar zullen we dus ook nog zeker eens naartoe gaan!

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:57:52

Couture Ann ziet er inderdaad wel iets uit waar ze beiden iets zouden kunnen vinden (aan de hand van de websites van de merken die ze hebben te zien toch). Daar misschien ook ons licht eens gaan opsteken!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:59:13

en de service zal bij Couture Ann ook goed zijn ;-) heb men kleedje daar gekocht en zowel de bazin als verkoopster zijn heel vriendelijk!!

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik25-1-2012 18:12:41

Men mama en zus (lees getuige) hebben hun kleedjes gekocht bij Steps!

Groetjes

stephanie
30-6-2012
 Meld misbruik25-1-2012 19:35:24

Mijna mama heeft haar suite kleren van linea raffaelli bij maya (hemiksem) besteld.

Dorine

Meld misbruik25-1-2012 20:06:47

Zelf ben ik, mama van de bruid, naar Linea Lin geweest, Lochristi, mijn kledij was van het merk Oni Onik. Supertevreden!
Als mama van de bruidegom (twee jaar later) ben ik bij Suère geweest, Brugge. Vrije keuze stof, volledig eigen model of één van de eigen modellen, al dan niet aangepast. Ook dan was ik supertevreden!
Dus, als er nog een trouwertje komt zal ik het wel moeilijk hebben om te kiezen :))

Groetjes en succes met de zoektocht

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik26-1-2012 8:10:39

Hallo,

Mijn mama heeft gekocht bij Mia Monta waar mijn kleedje ook vandaan kwam. Daar kunnen ze echt nog veel aanpassen. Een halter, iets langer, iets korter, dieper uitgesneden, verder toe,.... zoals je het zelf wilt...

Het kleedje van mijn schoonmama kwam van bij Anuna, deze winkel is er niet meer maar op dezelfde locatie is wel een niewe winkel, maar ben er nog niet geweest.

Van Mia Monta waren wij tevreden.... Voor ons was het wel ver rijden (Diepenbeek -> Zottegem) maar het was het zeker waard!

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...