Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weddingshoes arrived!!!... maar te hoog :-(

  25-1-2012 10:43:25
Hoi Ladies

Vorige week heb ik bij Brandos zalige shoes besteld, de kleur zit perfect, de stijl van de schoen geheel passend bij mijn kleed, de maat ook... maar nu zijn ze toch wel te hoog.
Ik draaag sowieso altijd hoge hakken, maar ik durf het niet te riskeren dat ik niet de hele dag op deze schoenen kan lopen.

Hierbij het model: weet er iemand waar ik soortgelijke shoes kan vinden, maar met een redelijke hak hoogte?

http://www.brandos.be/menbur/flandes-04469-04/a30715

Thx voor jullie hulp!

Emilie
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1523


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik25-1-2012 10:52:35

wat is te hoog? ik weet dat bij mijn schoenmaker ik er tot een centimeter van mijn hak kan laten afhalen.
je kan ze ook altijd in de helft van de avond wisselen met platte schoenen?



Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik25-1-2012 10:59:25

Hey Sara

Inderdaad, ik zou kunnen wisselen. Maar vergeet niet dat de lengte van je kleed wordt afgestemd op de hoogte van je schoenen. Het zou jammer zijn dat ik altijd op mijn kleed trap en laat staan dat we zouden vallen hé.

Ik ga me wel eens informeren bij mijn schoenmaker, dank je voor de tip!




Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik25-1-2012 11:00:31

En daarbij is er ook nog eens mijn twijfel... zou ik niet te warm krijgen in deze schoenen?
Wij trouwen op 25 augustus, dus ik ben ook nog aan het twijfelen om half open schoenen aan te doen.

dilemma...



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik25-1-2012 11:14:29

normaal kan de schoenmaler der idd een stuk afdoen hoor.
ik heb voor de veiligheid gewoon balerinakes gepakt ;-)



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 11:19:13

Misschien kan je de Keira (wel wat puntiger) of de Aimee (sandaaltjes) van Rainbow club overwegen? Je moet maar eens surfen naar rainbowclub.co.uk



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik25-1-2012 11:41:21

Hey Emilie,

Ik had op de dag van ons huwelijk paarse pumps die ongeveer even hoog waren dan de jouwe... Zowieso ben ik het wel gewoon van op hakken te lopen, maar in't algemeen liggen mijn voeten in pumps na een kwartiertje al volledig open (tot bloedens toe)... En raar maar waar, op de dag van ons huwelijk heb ik geen enkel probleem gehad en ik heb de schoenen een volledige dag kunnen aandoen! Waar ik wel een ferme fout had gemaakt heb, is dat ik tijdens het diner mijn schoenen had uitgedaan onder de tafel om mijn voeten een beetje lucht te gunnen... Heel heel heel grote vergissing! Mijn voeten waren zodanig opgezwollen (iets waar ik dan anders ook weer nooit last van heb) dat ik ze op geen enkele manier nog in mijn schoenen kreeg... Uiteindelijk dus mijn voeten onder ijskoud water gaan steken in de lavabo van de toiletten om ze terug in mijn schoenen te krijgen... Het was wel een beetje wringen, maar uiteindelijk is het wel gelukt en heb ik nadien nog een uur of 3 mee rondgelopen... Na de openingsdans zijn de schoenen wel onmiddellijk terug uitgevlogen en heb ik ze vervangen door comfortabele teensletsen :)
Dus als ik jou was, zou ik het zeker aandurven :)



Kylie
2-6-2012
 Meld misbruik25-1-2012 11:47:35

Ik zou eerst eens informeren bij de schoenmaker, die kunnen echt meer dan je denkt hoor :o)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 12:23:40

Hey,

Het zijn mooie schoentjes, maar ze lijken op de foto al hoog...
Ik ben ook fan van killer-heels, maar ik heb voor dé day toch een lagere hak gekozen...:-)
Maar, dat moet je voor jezelf beslissen natuurlijk...
Dit zijn de mijne:
http://www.brandos.be/perfect/francesca-ivory/a42290

Je kan ook altijd van die gel-kussentjes er in leggen...
Maar het zal in augustus vooral een probleem kunnen geven van gezwollen voetjes door de warmte misschien...

Veel succes er nog mee!

groetjes!



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik25-1-2012 12:25:18

ik neem voor de veiligheid ook reserve schoenekes mee voor 's avonds. gen kat da da ziet (zeker ni in den donkere ;-) )



Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik25-1-2012 13:04:29

@Sandra
heb jij je Franscesca's al ontvangen? Is de hak werkelijk 10cm? normaal draag ik hakken van max 6à7cm dus... Maar ik heb al van andere meisjes gehoord dat de hak altijd wat lager uitvalt dan wat er op de site staat.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 13:15:23

Hey,

Nee, de hak is zeker geen 10 cm (wat ik ook al dacht, als je de foto bekijkt)...
Ik heb de hak niet nagemeten :-) maar ik schat 7 cm en de schoentjes zitten super makkelijk!

groetjes



Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik26-1-2012 15:21:06

Ik denk inderdaad dat ik het zeker voor het onzekere gaan nemen voor andere schoentjes ga.
Heb al leuke modelletjes gezien bij Brandos, dus geen probleem.

Ik denk er zelfs aan om bij Noë een 2de paar pumps te gaan halen in de kleur van ons thema (bruin & mojito groen), zodat ik deze kan aandoen voor het dansfeest... een leuke knipoog.

Bedankt voor de tips dames!



Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik28-1-2012 13:12:45

@Sandra, zou je toch eens willen nameten aub? Thx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...