Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan katrin

29-7-2006 15:56:38
hey, leuk te weten dat er nog iemand op het forum zit die op 2-6-2007 trouwt...we kunnen samen aftellen. Ik kijk er echt naar uit!Al veel vastgelegd?

gr, Veerle

veerle
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 337

katrin

Meld misbruik30-7-2006 12:34:48

Hallo Veerle.

Wij hebben al redelijk veel vastgelegd denk ik hoor.
De zaal, de dj, de fotograaf, de ceremoniemeester en de kerk.
Dit zijn toch allemaal wel belangrijke dingen en daarom wilden we hier op tijd bij zijn.
En jullie?
Wanneer denk jij achter een kleed te gaan kijken?

Groetjes!
katrin

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik31-7-2006 12:56:39

hallo ik en men ventje huwen op 14 april 2007 een maandje voor julle en ik ben al geweest voor men kleed.in september heb ik een afsrpaak gemaakt om alles eens te passen.ik verlang al.die dame zei wel dat ik niet te vroeg was.als ik van jou was,zou ik niet te lang meer wachten.(het mijne wordt wel op maat gemaakt)alvast succes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...