Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menukaarten op tafel bij buffet?

  24-1-2012 19:52:54
Hallo
Een hele simpele vraag:
Voorzien jullie menukaarten op de tafels als je het diner in buffet-vorm serveert?
Groetjes

Elke
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1098


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik24-1-2012 19:58:09

Jeps wij wel, ik heb al meerdere keren meegemaakt dat je eerst langs het buffet moet om te zien wat er allemaal is en daarna als iedereen is geweest opnieuw de toer moet doen om je bord te vullen! Ik vond dat echt vervelend! Dus bij ons komen er kaarten die we trouwens van de zaal krijgen :D



cindy
1-9-2012
 Meld misbruik24-1-2012 20:41:26

ja wij gaan ook menukaarten voorzien dan weten de mensen wat ze mogen verwachten



Arianne
14-7-2012
 Meld misbruik24-1-2012 20:52:49

Wij gaan er waarschijnlijk ook voorzien. Zo kunnen de mensen eerst al eens lezen wat ze allemaal kunnen eten. Bij ons is het ook de gewoonte dat de jongste (mijn metekindje & bruidskindje) de menu voorleest en dat de mensen de menu meenemen.

Groetjes!



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik25-1-2012 8:17:01

Hallo,

Wij hadden ook alles in buffetvorm, maar hebben geen menukaarten voorzien. Wij hadden een 5 landenbuffet en dit hebben wij aangehaald in onze speech, dus wisten de mensen wel al iets. Het was niet één lang buffet, maar 5 kleine buffetjes waar je apart kon aanschuiven.

Groetjes
Annelies



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:59:35

Wij gaan ook voor landenbuffetten en gaan geen kaartjes voorzien. Net als Annelies gaan we het aanhalen in de speech en de zaal voorziet kaartjes op de buffetten zodat de mensen perfect weten wat er allemaal staat.

Groetjes

Lindsy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...