Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

29-7-2006 9:30:17
Hallo,mijn verloofde werd gezegd dat er voor hem een vrijgezellenavnd wordt gedaan en dat alles voor hem wordt geregeld.maar aan mij hebben ze nog niets gevraagd of gezegd.moet ik daar nu zelf aan beginnen of hij alleen laten vertrekken en ik dan die avond alleen blijven.ik zou dat nogthans ook graag mee maken.maar ik heb gehoord dat andere dat moeten regelen.help mij!!

pascale
14-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 379

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik29-7-2006 12:30:09

Hey

Je mag niet meegaan op zijn vrijgezellen hé! Tis juist de bedoeling dat dit apart gebeurd. Misschien dat de meisjes een vrijgezellen hebben gepland voor jou waar je nog neit van weet. Mijn vrijgezellen is volgende week, en die van mijn ventje binnen 3 weken, dus dan blijf ik ook idd alleen thuis.

Groetjes

Vicky
09.09.06

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik29-7-2006 13:02:12

ja ik weet het dat het appart is.en zou zeker niet mee gaan.tis wel raar dat hij al iets weet en ik nog niet.nu ja we wachten af.

Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik29-7-2006 15:20:57

Hey..

Je moet eens vissen bij je vriendinnen.. of die hint geven. Heb ik destijds ook gedaan. wou absoluut niet alleen thuis blijven als m'n ventje zijn feestje had. Heb aan m'n zusje gevraagd of zij 't voor mij wou regelen. Heb haar ook een lijst gegeven van mensen die ik er graag bij wou.

Wendy
05/08/06

Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik29-7-2006 16:49:26

hey,

bij ons is onze vrijgezellen alletwee volgende week! Bij de mannen was dat eerst afgesproken, dus hebben wij gewoon dezelfde avond gekozen, dan zitten we niet zo alleen he!
Bij m'n ventje is het een volledige dag en bij mij s'avonds omdat ik zaterdag's werk!

groetjes Veerle
23/09/06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik29-7-2006 19:27:39

Hey,

ik heb zelf aan mijn vriendinnen gevraagd om het te regelen, aangezien die elkaar allemaal niet kenden... en ik heb ook die voor Michael in gang gestoken, want zijn vrienden gingen anders niets gedaan hebben. Dus soms moet je wel eens je oor te luisteren leggen hé. Ik weet niet hoe het er in jouw vriendenkring aan toe gaat, maar ikzelf had nog nooit zo'n vrijgezellendag meegemaakt en misschien had ik er dus anders geen gehad.

Die van Michael is wel ook op een andere dag, maar dan zorg ik ook wel dat ik weg ben.

Groetjes,
Lieve

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik29-7-2006 20:41:01

Dag Pascale,

Normaal gezien is het de getuige die de vrijgezellenavond regelt.

Mijn vrijgezellenavond is ook niet op dezelfde dag als die van mijn toekomstige (maar een week eerder).

Ik heb mijn zus (die getuige is) een lijst met de emailadressen van diegenen die ik er graag bij had gewild gegeven en zij heeft dan met hen afgesproken wat we gaan doen.

Ik weet niet wanneer je trouwt maar als je echt nog niets gehoord hebt zou ik misschien toch eens polsen bij je getuige of ze er mee bezig is of niet.

Normaal gezien is de vrijgezellenavond een cadeautje van je vrienden aan jezelf. Jij hoeft dus niets te betalen want zij delen de kosten van de vrijgezellenavond onder hen.

Heidi
09-09-06

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik29-7-2006 21:11:39

hallo allemaak.ik wist niet dat de getuigen dit moesten regelen.maar met toeval is bij mij dit wel een man.familie van mij.dus zal dat ook niet lukken.ik zal het eens laten polsen bij men vriendin.alvast bedankt voor jullie reactie.ik huw in april 2007.

Joery
29-4-2006
 Meld misbruik30-7-2006 8:21:29

hey

zelf wist ik ook ni dat er iets geregelt was.als je goede vrienden hebt zullen ze wel iets aan het bekokstoven zijn. als je er zeker wil van zijn moet je maar een iets van laten vallen he

veel succes xxx

Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik30-7-2006 13:32:13

Hallo,

dat van die getuige wist ik ook niet. Ik dacht dat het de gewoonte is dat je zelf iemand aanstelt om het te regelen. Ik heb mijn zus gevraagd of zij mijn vrijgezellen regelt (ze is toevallig wel mijn getuige) en mijn vriend heeft het aan een heel goede vriend van hem gevraagd (mijn vriend zijn zus is zijn getuige en die mag natuurlijk niet mee naar mijn vriend zijn vrijgezellen. die komt naar die van mij). Wij hebben enkel doorgegeven wie we er bij willen (het is immers stom als ze iemand uitnodigen die je niet op de trouw uitnodigt) en verder hebben we gewoon aangegeven wat we graag doen. We hebben dat heel algemeen gedaan. We hebben gezegd dat we iets tofs willen doen ieder apart (maar niet met teveel opdrachten) en dat we laat op de avond nog wel met z'n allen willen samenkomen (mannen en vrouwen dus). Wij trouwen op 9 september en mijn zus heeft gisteren gezegd dat we vanaf nu iedere vrijdagavond moeten vrijhouden. We weten dus niet wanneer precies de vrijgezellen zal plaatsvinden en wat we gaan doen.

groetjes,

marjolijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...