Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Thailand

  23-1-2012 16:39:54

Hallo iedereen

Wij trouwen 25 augustus en zouden een paar dagen erna op
huwelijksreis willen vertrekken. We hebben al een beetje rondgekeken, en omdat
we toch wel 2 tot 3 weken willen gaan, én nog iets gezien willen hebben ipv
enkel een strandvakantie, hadden we nu aan Thailand gedacht. Het probleem is dat wij er juist in het “regenseizoen” zullen aankomen. Nu heb ik al gehoord dat er af en toe een bui kan vallen, wat
geen probleem is, maar we willen natuurlijk niet constant slecht weer, en zeker
op het einde, bij onze strandvakantie, ook wat goed weer. Is er iemand van
jullie al daar geweest die periode?

We vinden niet veel andere alternatieven voor Thailand, toch
niet voor deze prijzen, maar als iemand ideeën heeft, altijd welkom!

Groetjes
Tina




Tina
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1118


Karen
16-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 17:48:10

Dag Tina, wij zijn 3 jaar geleden in juli naar vietnam Cambodja en Thailand geweest. Op een bui hier en daar prachtig weer gehad. zeg natuurlijk nooit nooit... Wij gaan dit jaar ook terug naar Thailand op huwelijksreis in juli. Onze strandvakantie houden we iin Koh Tao en Koh Samui. Het is er geen regenseizoen op dat moment, wat ik Krabi, Phuket, Ko Phi Phi, Koh Lanta wel het geval is. als je echt op safe wil spelen ga je echter best naar indonesie. Wij hebben dat vorig jaar gedaan en daar is het echt prachtig zomerweer in de grote vakantie! Groetjes, Karen



nathalie
14-4-2012
 Meld misbruik23-1-2012 19:24:50

Dag Tina,

Wij zijn in augustus vorige zomer naar Thailand geweest.
Wij hebben goed weer gehad.
Eénmaal hebben we in een regenvlaag gezeten, voor de rest was het goed.
's Nachts heeft het ook wel eens geregend, maar das natuurlijk niet erg.
De temperatuur is in het regenseizoen ook zéér aangenaam.

Wij zijn ook een kleine drie weken geweest.
Wij hadden enkel onze eerste twee nachten op voorhand geboekt. Dat was in Bangkok.
Vervolgens namen we een binnenvlucht naar Chang Mai. Aldaar bleven we een achttal dagen. Vonden het daar zéér gezellig en konden mooie trips doen.
Na Chang Mai namen we terug een binnenvlucht naar Phuket. Aldaar hadden we een luxe strandvakantie om af te sluiten. Persoonlijk vonden we dit het minste van onze reis.

We zouden het dus zeker niet laten om tijdens het regenseizoen opnieuw naar Thailand te vertrekken.

Groetjes Nathalie

p.s.: als je nog iets wilt weten, stuur je maar een berichtje



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik23-1-2012 22:33:24

hoi

Wij zijn in mei op huwelijksreis naar Thailand geweest, begin regenseizoen en buiten een enkele stevige bui hebben we eigenlijk niet zo veel regen gehad. En na 5 minuten stonden we al weer terug te zweten in de zon.
Op Koh Tao/Koh Pangan/Koh Samui hebben we totaal geen regen gehad. En nog een voordeel; het was laagseizoen, dus super-rustig overal.

Het is echt een fantastisch land! Geniet er van :-)

groetjes
een bruidje met heimwee naar Thailand :-)



heidi

 Meld misbruik24-1-2012 8:15:39

Ook wij zijn in Mei naar Thailand op huwelijksreis geweest, we hebben een rondreis gedaan en de laatste week een strandvakantie, we hebben eenmaal een regenbui gehad, en dan was dit ook echt even een stortregen, maar daarna geen druppel meer gezien... zeer mooi land, aanrader...



Tina
25-8-2012
 Meld misbruik24-1-2012 9:42:31

Hallo allemaal
Heel fel bedankt voor jullie reacties! Ik was al zo goed als overtuigd, maar nu helemaal
Ik heb ondertussen ook al een hele route uitgestippeld, willen toch zeker wat vanalles gezien hebben, en de vakantie gaan we dan waarschijnlijk op een kleiner, rustig eilandje afsluiten.
Nogmaals bedankt en alvast allemaal veel plezier op jullie reizen

Groetjes
Tina



anke
9-6-2012
 Meld misbruik24-1-2012 11:45:13

Wij gaan ook naar Thailand maar in juni.
Onze reis is geboekt via FOX reizen.
Zeker is de moeite om te bekijken. Ze hebben zowel groepsreizen als
individuele reizen en ze zijn zeer interessant van prijs.

Wij doen een groepsrondreis van 22 dagen waarvan de laatste
4 dagen strandvakantie in een resort.
Ik kijk er nu al naar uit.

groetjes
Anke



nathalie
14-4-2012
 Meld misbruik27-1-2012 18:39:09

Dag Tina,

Stuur je een berichtje naar mijn persoonlijke mail.
Via berichten lukt het me niet om te antwoorden.

Stuur maar naar nathaliecaelenberghe@hotmail.com dan antwoord ik je wel terug.

groetjes Nathalie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums