Terug naar overzicht
Hallo, kijk eens op http://www.trouwkado.com/nightwear.html heb mijne er ook besteld en kwam snel toe, heel mooi op de achterzijde van het nachtkleedje staat 'JUST MARRIED' in strass , heel subtiel, ik heb er ook een paraplu besteld maar die ga jij in aug. niet nodig hebben :-) Groetjes
@ Els: wat zijn de verz. kosten bij trouwkado?
hihi @ jef denk dat de fut om iets ingewikkelds nog aant te doen er niet meer gaat inzitten dus een slaapkleedje lijkt me super ik kan geen mooie lingerie dragen daar ik een plak bh aan moet een een mini seemless string niet het van het dus
@ Jeff: waarom zou een slaapkleedje niet sexy kunnen zijn?
Een mooi gedecolleteerd, op je huid klevend satijnen nachtkleedje met een kanten randje is zelfs sexier dan onthullende lingerie, geloof me maar Ik heb trouwens een "just married" slip van Poirier. Poirier heeft ook een lijn "Bridal Nightwear". Daar zitten leuke niemendalletjes tussen in wit, zwart en zelfs luipaardprint Op www.poirier.nl kan je volgens mij via contact wel navragen waar je die collectie kan krijgen in jouw buurt (kan je eerst nog passen, is toch ook voorpret, niet?).