Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik kom er niet uit !!!

28-7-2006 14:24:44
Hallo weeral,

ik weet dat hier al tig berichtjes over zijn geweest maar ik kom er gewoonweg niet uit.
Wij kunnen geen foto's van onszelf geven op de trouwdag us dat doen we later maar onze ouders en getuigen willen wij op een gepaste manier bedanken...dus geen bloemen, pennen of gegraveerde glazen maar iets origineels....
MAAR WAT?!??!?!
Weekendjes weg vinden we veel te duur (aangezien we 7 cado's nodig hebben lopen de kosten wel heeeeel erg op) maar we willen toch wel iets geven wat een beetje waarde uitdrukt.
Ik kan toch slechts een mooi kader geven en zeggen dat de foto nog wel komt? Dat past gewoon niet.
Weet iemand een leuk, verrassend, ontroerend geschenk om te geven??
Over een maandje moet ik toch alles op orde hebben en ik ben al maaaanden aan het zoeken en vind nog altijd niets....

Groetjes Mireille
01-09-2006

Mireille
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 431

karen
3-2-2007
 Meld misbruik28-7-2006 14:53:38

Dag Mireille,

Je kan misschien een mooie tekst/gedicht op handgeschept papier laten zetten. Dit kan je ev. inkaderen of mooi oprollen met een lintje rond of in een flesje steken.In Leuven is er een winkeltje in de Parijsstraat waar ze dit doen. De naam ontsnapt me. Ze hebben zelf voorbeeldteksten, maar je kan met eender welke tekst naar hen gaan. Formaat en lettertype kan je ook kiezen.

Niet duur, wel persoonlijk...

groetjes Karen

Miriam
28-10-2006
 Meld misbruik28-7-2006 15:16:40

Hallo Mireille,

Vorig jaar woonde ik een trouwfeest bij waar de bruid en bruidegom aan de ouders een appelboompje (miniformaat) cadeau deden voor in de tuin, om te getuigen van de dag en mee te groeien met het koppel. Vond ik wel mooi!

Groetjes,
Miriam

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-7-2006 19:07:42

Hey,

ja, dat boompje wilde ik ook voorstellen, maar bij ons kan dat niet omdat sommige ouderparen geen tuin hebben.

Wij geven een doosje dat ook kan gebruikt worden als kader met daarin een drietal foto's van de fotosessie die we voor de uitnodiging hebben gedaan. Nadien geven we dan foto's van de dag zelf die ze daar dan in kunnen steken. Zo'n doosje inclusief de tien foto's kost € 45.

Groetjes,
Lieve

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik28-7-2006 21:39:08

Hallo,

Bedankt voor de reacties! Zo'n appelboompje vind ik wel leuk maar die worden toch niet heel groot denk ik?? Schoonouders hebben maar een klein tuintje vandaar.
En dat doosje voor en dan foto's van de sessie van onze uitnodigingen...daar had ik helemaal nog niet aan gedacht, dat kan natuurlijk ook !!
Waar heb je die doosjes gehaald lieve? Bij jullie fotograaf?

Groetjes Mireille

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik29-7-2006 19:30:14

Hey Mireille,

ja, ik had dat al eens gezien, en heb hem gewoon gevraagd of hij dat kon regelen. Die mannen hebben vaak leveranciers voor hun kaders enzo waar wij als particulieren niet kunnen kopen hé.

Groetjes,
Lieve

Joery
29-4-2006
 Meld misbruik30-7-2006 8:25:05

hey

wij hebben onze getuige en ouders een mini fotoboek gegeven met 20 fotos in

groetjes xxx

Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik30-7-2006 13:35:06

Hallo,

wij gaan met onze ouders en getuigen (dat zijn onze zussen) een weekendje weg in een groot huis. Dat valt qua prijs goed mee want als je voor ieder apart iets moet kopen, ben je ook veel geld kwijt. Als de foto's klaar zijn laten we ze dan zelf ook nog een foto uitkiezen.

groetjes!

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik30-7-2006 14:56:33

Marjolijn,

Wij zaten ook met het probleem dat we op de avond zelf geen foto's konden afgeven van onze dag. We hebben dan voor onze ouders een kader gegeven met op de kader bedankt vermeld en dan de foto erin gestoken die we op onze uitnodigingen gebruikt hadden en er bijgezegd dat de de trouwfoto pas voor later zal zijn. Onze ouders vonden het een heel mooi cadeau. De kaders zelf kosten 50 Euro en zo'n foto kost amper 8 Euro. Dus da valt nog mee vind ik. Voor de getuigen hadden we een kaars genomen met daarop bedankt

groetjes
sofie&jochen
15/07/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...