Terug naar overzicht
Dag Mireille, Je kan misschien een mooie tekst/gedicht op handgeschept papier laten zetten. Dit kan je ev. inkaderen of mooi oprollen met een lintje rond of in een flesje steken.In Leuven is er een winkeltje in de Parijsstraat waar ze dit doen. De naam ontsnapt me. Ze hebben zelf voorbeeldteksten, maar je kan met eender welke tekst naar hen gaan. Formaat en lettertype kan je ook kiezen.Niet duur, wel persoonlijk...groetjes Karen
Hallo Mireille,Vorig jaar woonde ik een trouwfeest bij waar de bruid en bruidegom aan de ouders een appelboompje (miniformaat) cadeau deden voor in de tuin, om te getuigen van de dag en mee te groeien met het koppel. Vond ik wel mooi!Groetjes,Miriam
Hey,ja, dat boompje wilde ik ook voorstellen, maar bij ons kan dat niet omdat sommige ouderparen geen tuin hebben.Wij geven een doosje dat ook kan gebruikt worden als kader met daarin een drietal foto's van de fotosessie die we voor de uitnodiging hebben gedaan. Nadien geven we dan foto's van de dag zelf die ze daar dan in kunnen steken. Zo'n doosje inclusief de tien foto's kost € 45.Groetjes,Lieve
Hallo,Bedankt voor de reacties! Zo'n appelboompje vind ik wel leuk maar die worden toch niet heel groot denk ik?? Schoonouders hebben maar een klein tuintje vandaar.En dat doosje voor en dan foto's van de sessie van onze uitnodigingen...daar had ik helemaal nog niet aan gedacht, dat kan natuurlijk ook !!Waar heb je die doosjes gehaald lieve? Bij jullie fotograaf?Groetjes Mireille
Hey Mireille,ja, ik had dat al eens gezien, en heb hem gewoon gevraagd of hij dat kon regelen. Die mannen hebben vaak leveranciers voor hun kaders enzo waar wij als particulieren niet kunnen kopen hé.Groetjes,Lieve
hey wij hebben onze getuige en ouders een mini fotoboek gegeven met 20 fotos ingroetjes xxx
Hallo,wij gaan met onze ouders en getuigen (dat zijn onze zussen) een weekendje weg in een groot huis. Dat valt qua prijs goed mee want als je voor ieder apart iets moet kopen, ben je ook veel geld kwijt. Als de foto's klaar zijn laten we ze dan zelf ook nog een foto uitkiezen.groetjes!
Marjolijn,Wij zaten ook met het probleem dat we op de avond zelf geen foto's konden afgeven van onze dag. We hebben dan voor onze ouders een kader gegeven met op de kader bedankt vermeld en dan de foto erin gestoken die we op onze uitnodigingen gebruikt hadden en er bijgezegd dat de de trouwfoto pas voor later zal zijn. Onze ouders vonden het een heel mooi cadeau. De kaders zelf kosten 50 Euro en zo'n foto kost amper 8 Euro. Dus da valt nog mee vind ik. Voor de getuigen hadden we een kaars genomen met daarop bedanktgroetjessofie&jochen15/07/2006