Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaal omgeving Gent

  22-1-2012 22:23:30
Hallo,

Mijn vriend en ik trouwen op 14 juli. We waren van plan ons feest te geven in een tent in de tuin van mijn ouders. Nu komt dit eigenlijk boven het budget uit dat we er wilden aan uitgeven, en zouden we misschien toch op zoek gaan naar een zaal. We hebben wel al een cateraar, dus die moet vrij te kiezen zijn. Ik weet niet of het niet al te laat is om op die korte tijd nog een zaal te vinden? Hebben jullie suggesties voor een zaal in de omgeving van Gent?

Groetjes,

Karen

Karen
14-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1824


natascha
19-4-2012
 Meld misbruik22-1-2012 22:28:42

wij geven ons feest in de matangé in melle een heel moie zaal EN budgetvriendelijk...

hebben ook onze eigen cateraar... mss eens zien op de site www.matange.eu
veel succes nog hé :)
groetjes
tasch en tonny



Lien
20-6-2010
 Meld misbruik22-1-2012 23:29:33

neem eens contact met Hof Van De Putte in Zegelsem (Brakel), een hele mooie feestlokatie. er is ook een grote tuin voor evt. ceremonie Ik denk dat het mogelijk is met een externe cateraar te werken. www.hofvandeputte.be is hun site. Bij www.vanbelgie.be staan ze ook op de site en daar kan je 360° foto's zien.
succes bij het zoeken.
grtj.



sanne
25-8-2012
 Meld misbruik23-1-2012 10:34:40

Wij trouwen in het Park Van Beervelde. Hier kan je binnen trouwen maar ook met tenten werken. Je huurt namelijk het volledige park af.
Zij werken meestal met de Feestarchitect, maar je kan ook beroep doen op een eigen cateraar.
Groetjes



Els
30-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 10:52:00

Dag Karen,

wij waren ook van plan om een tuinfeest te geven, tot we eens alles optelden (en dan nog moet je geluk hebben met het weer, als het bakken giet, blijft het een tent hé)
een zaal vind je altijd nog wel ... heb een link met heel wat zalen in en rond Gent, waarschijnlijk niet allemaal te huur voor een trouwfeest, maar toch wel enkele bij met echt wel karakter. Rondbellen zou ik zeggen :-)

http://cultureleinfrastructuur.gent.be/zalen

Wij trouwen in redelijk intieme kring in de Vlaamse Ardennen, max capaciteit van onze zaal is 90 personen denk ik, www.verstandvanleven.be , volledig vrij van traiteur en waarschijnlijk nog vrij op jullie datum, is heel "los" van sfeer.

Groetjes en veel succes bij jullie zoektocht !

Els



benita
8-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 14:00:21

Hoi hier ook idem zoals Sanne.

Echt een prachtige locatie!



Karen
14-7-2012
 Meld misbruik23-1-2012 16:24:23

Bedankt voor jullie reacties! We werken samen met de Feestarchitect en hebben blijkbaar geluk: het park van Beervelde is nog vrij en we hebben een optie kunnen nemen. We vragen ons enkel af of de zaal voor ons groot genoeg zal zijn, we doen een walking diner concept en zouden aan een 180 mensen komen. Weten jullie of dat zou lukken?



benita
8-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 16:33:43

Hoi Karen,

Bij ons hebben ze gezegd dat er plaats is om 120 p. neer te zetten,
en dan is er nog voldoende plaats.
Anders even vragen aan de Feestarchitect?




Els
30-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 17:05:19

hoi Karen,
denk juist aan volgende locatie, is met moduleerbare ruimte tot 250 personen denk ik, in Lochristi ... heel mooi ook !
http://www.kasteelrozelaar.be/NL/Home , werken ook samen met oa de Feestarchitect denk ik

groetjes
Els



sanne
25-8-2012
 Meld misbruik24-1-2012 10:07:48

Oh leuk nog koppels met dezelfde locatie :-)
Ik denk dat het moeilijk zal worden om 250 personen een zitplaats te geven. Maar indien je met staantafels werkt lukt dat misschien wel. Je kan altijd een tent gebruiken ook. Je moet maar eens kijken naar deze foto's : http://www.parkvanbeervelde.be/NL/7_Feesten_in_het_Park_at_Park_Van_Beervelde-Fotos-11.php



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info