Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Humpie Dump - super!

22-1-2012 21:18:33
Hey,

Wij hadden uiteindelijk besloten niet via internet te bestellen maar toch 200 km te rijden naar Humpie Dump en er een familiedagje van te maken. Voor wie twijfelt ... een aanrader!
Op zaterdag wel heel druk maar verkoopsters genoeg die verdorie engelen geduld hebben! Wij zijn er zeker anderhalf uur gebleven en ons dochtertje van 9 kon naar believen kleedjes en schoenen passen. Een super vriendelijke service, niets lijkt teveel. En dat voor een kleedje - een vestje en schoenen voor nog geen € 100.

Wil je het graag rustiger - ga in de week - maar voor de rest, niets dan lof!

Nu hebben we het kleedje thuis en is er maar 1 nadeel ... ze wil het constant aandoen. En dan speelt ze bruidsmeisje in ons salon ... met nog 4 maanden te gaan, dat belooft!

Patricia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 931

nikki
4-8-2012
 Meld misbruik22-1-2012 21:40:57

hehe idd ik heb er ook van gehoord neefje kostum komt van daar ik ga er ook heen maar nog niet meteen dochter is nog maar 9 maanden en met de trouw 1,5 jaar dus anders heb ik een probleem ;) maar nog eens bevestig doet deugt !!

nikki
4-8-2012
 Meld misbruik22-1-2012 21:41:52

dany
16-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 9:01:33

Hebben ze ook een website,dan kan ik eens eerst zien.

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik23-1-2012 10:39:32

Hey Patricia,

Dat is toevallig wij waren daar zaterdag ook ;-) Wij hadden eerst online bij suits you well besteld, maar dit was een superlelijk kostuumpje, dus zijn we naar humpie dump gereden, en hebben er een supermooi kostuum gevonden! En op de terugweg zijn we langs suits you well gereden om onze centjes terug te halen van dat lelijke kostuumpje! :p Misschien hebben we elkaar nog gezien zonder dat we het weten!

Humpie dump is idd een aanrader!

Liefs, Tinneke

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 14:03:48

@ Tinneke,

Onze verkoopster meldde dat we die dag haar 3de belgische klant waren. Eentje had 1 uur gereden en een andere 2 uur (zoals wij) ... Wij waren er rond 13u als ik me niet vergis en dus tot +/- 14u30...

Ons plan was ook lang Suites you well te gaan maar gezien onze dochter haar droomkleed gevonden had moesten we sowieso niet meer langsgaan. Als ik jouw commentaar lees, ben ik nog heel blij ook ;-)

@ Dany, Ja hoor check maar eens humpiedump.nl Je ziet hier links ook vaak reclame voorbij komen.

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik23-1-2012 14:30:26

Wij waren er iets vroeger Patricia... ;-) Rond 11.30u.. Ja inderdaad er waren echt superveel Belgen daar! Wij stonden aan de jongenskant met nog 2 andere Belgische koppels. :-) Zo'n leuke winkel, wij hebben er ook ineens paraplu's en een ringenkussen. Voor ook minder dan 100€ kostuumpje van m'n zoontje inbegrepen!

Suits you well daar waren ze ook echt niet vriendelijk! Ze stonden gewoon achter onze rug te roddelen van 'stomme Belgen, komen ze speciaal naar hier om iets terug te brengen, en kopen ze nog geneens iets anders!' Ik lachte eens en had mijn centjes terug, BYE BYE suits you well!! hihi

Groetjes, Tinneke

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik24-1-2012 8:30:44

wie zijn "de stomme" hahaha

Goed gedaan, Tinneke!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...