Terug naar overzicht
hehe idd ik heb er ook van gehoord neefje kostum komt van daar ik ga er ook heen maar nog niet meteen dochter is nog maar 9 maanden en met de trouw 1,5 jaar dus anders heb ik een probleem ;) maar nog eens bevestig doet deugt !!
Hebben ze ook een website,dan kan ik eens eerst zien.
Hey Patricia,Dat is toevallig wij waren daar zaterdag ook ;-) Wij hadden eerst online bij suits you well besteld, maar dit was een superlelijk kostuumpje, dus zijn we naar humpie dump gereden, en hebben er een supermooi kostuum gevonden! En op de terugweg zijn we langs suits you well gereden om onze centjes terug te halen van dat lelijke kostuumpje! :p Misschien hebben we elkaar nog gezien zonder dat we het weten!Humpie dump is idd een aanrader!Liefs, Tinneke
@ Tinneke,Onze verkoopster meldde dat we die dag haar 3de belgische klant waren. Eentje had 1 uur gereden en een andere 2 uur (zoals wij) ... Wij waren er rond 13u als ik me niet vergis en dus tot +/- 14u30...Ons plan was ook lang Suites you well te gaan maar gezien onze dochter haar droomkleed gevonden had moesten we sowieso niet meer langsgaan. Als ik jouw commentaar lees, ben ik nog heel blij ook ;-)@ Dany, Ja hoor check maar eens humpiedump.nl Je ziet hier links ook vaak reclame voorbij komen.
Wij waren er iets vroeger Patricia... ;-) Rond 11.30u.. Ja inderdaad er waren echt superveel Belgen daar! Wij stonden aan de jongenskant met nog 2 andere Belgische koppels. :-) Zo'n leuke winkel, wij hebben er ook ineens paraplu's en een ringenkussen. Voor ook minder dan 100€ kostuumpje van m'n zoontje inbegrepen! Suits you well daar waren ze ook echt niet vriendelijk! Ze stonden gewoon achter onze rug te roddelen van 'stomme Belgen, komen ze speciaal naar hier om iets terug te brengen, en kopen ze nog geneens iets anders!' Ik lachte eens en had mijn centjes terug, BYE BYE suits you well!! hihiGroetjes, Tinneke
wie zijn "de stomme" hahaha Goed gedaan, Tinneke!