Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Den Ast

28-7-2006 12:13:41
Hallo bruidjes,
Wij zullen volgend jaar 18 augustus trouwen in zaal Den Ast in kampenhout. Ik weet dat er enkele van jullie hier deze zomer hun trouwfeest geven en het zou tof zijn dat jullie dan een verslagje op het forum zouden zetten. Tof om te weten hoe Den Ast is.
Bedankt Carry!!!

carry
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 348

Ilse
4-8-2006
 Meld misbruik28-7-2006 12:45:15

wij hebben ons trouwfeest daar volgende week op vrijdag 4 augustus. Gisterenavond waren we nog eens langsgeweest voor de laatste details even te overlopen.
Ik vind de zalen op zich al heel huiselijk en stralen een familiale sfeer uit. De vriendelijkheid van de eigenaar is het tweede punt waardoor wij beslist hadden om ons feest daar te geven.
Ik hou je zeker op de hoogte na ons feest hoor.

groetjes
Ilse en Kristof
04.08.2006

carry
18-8-2007
 Meld misbruik29-7-2006 17:09:42

Bedankt, ebn benieuwd naar jullie verslagje!
Genietvan jullie trouwdag en ik hoop op schitterend weer.
Alvast proficiat!!
Groetjes Carry

Evy
18-8-2006
 Meld misbruik1-8-2006 15:47:37

Hallo,

Mijn feesten voor mijn eerste en plechtige communie zijn daar geweest. En mijn vriendin heeft haar huwelijksfeest gedaan. Alles is daar echt dik in orde hoor. Ik trouw op 18 aug. en wou ook graag den Ast nemen maar ze was al bezet...

Groetjes
Evy

carry
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2006 14:43:59

Sorry Evy,
Dit zzal dan door mij zijn dat den Ast bezet was, je kan misschien op een andere datum trouwen, wanneer den Ast wel vrij is? Wij hebben onze datum gekozen, naargelang de feestzaal. In ieder geval ik hoop dat je iets vind en tof te weten dat je ook den 18de trouwt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...