Terug naar overzicht
wij hebben ons trouwfeest daar volgende week op vrijdag 4 augustus. Gisterenavond waren we nog eens langsgeweest voor de laatste details even te overlopen.Ik vind de zalen op zich al heel huiselijk en stralen een familiale sfeer uit. De vriendelijkheid van de eigenaar is het tweede punt waardoor wij beslist hadden om ons feest daar te geven.Ik hou je zeker op de hoogte na ons feest hoor.groetjesIlse en Kristof04.08.2006
Bedankt, ebn benieuwd naar jullie verslagje!Genietvan jullie trouwdag en ik hoop op schitterend weer.Alvast proficiat!!Groetjes Carry
Hallo,Mijn feesten voor mijn eerste en plechtige communie zijn daar geweest. En mijn vriendin heeft haar huwelijksfeest gedaan. Alles is daar echt dik in orde hoor. Ik trouw op 18 aug. en wou ook graag den Ast nemen maar ze was al bezet...GroetjesEvy
Sorry Evy,Dit zzal dan door mij zijn dat den Ast bezet was, je kan misschien op een andere datum trouwen, wanneer den Ast wel vrij is? Wij hebben onze datum gekozen, naargelang de feestzaal. In ieder geval ik hoop dat je iets vind en tof te weten dat je ook den 18de trouwt!