Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het Waterfront (Kwatrecht-Wetteren)

  28-7-2006 12:11:49
Hallo medebruidjes,
Heeft er iemand ervaring met Het Waterfront in Kwatrecht (Wetteren)? Wij geven daar op 9.06.07 onze feest en aangezien je daar vrij spel hebt qua decoratie, zou ik eens willen polsen hoe jullie dit aanpakken. Is er nog iemand die de zaal volledig zelf versierd? Hoe doen jullie dit, kiezen jullie een thema, vragen jullie iemand anders om zich daar mee bezig te houden op de dag zelf, of...? Iemand goeie tips?
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes,
Annelies
09.06.07

annelies
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 5283


elke
1-9-2007
 Meld misbruik9-8-2006 14:01:59

hey medebruidje,

we gaan op 01/09 volgend jaar trouwen en geven normaal ook onze feest in het H.Waterfront. Als je hierrond tips of iets anders hebt doorgekregen mag je ons dit altijd laten weten!
Zijn jullie daar ooit al zelf naar een feest geweest?

groetjes
Elke, aanstaande bruid



annelore
22-9-2007
 Meld misbruik23-4-2007 19:31:41

hallo bruid,

wij gaan daar ook ons trouwfeest geven en wij gaan werken met 2 lange tafels. wij vragen dit aan een kennis die daar zeer creatief in is om de zaal te versieren; de dag voordien. Moeten jullie ook werken met de vaste brouwer? nemen jullie de traiteur van daar?
Alvas heel veel succes met de voorbereidingen!!

Groetjes, annelore 22/9/2007



Lisa
21-3-2009
 Meld misbruik16-2-2008 9:20:53

Hallo,

jullie zijn intussen waarschijnlijk al getrouwd en hebben Het Waterfront als locatie gekozen? Bij ons is dit ook een van de opties. Hoe waren je ervaringen? Hoe heb je contact gelegd met de zaal?

Bedankt,
Lisa



annelies
9-6-2007
 Meld misbruik18-2-2008 8:37:33

Hallo Lisa,

Wij zijn ondertussen inderdaad al getrouwd, op mijn teller staan al 254 dagen!
Het Waterfront is echt heel goed meegevallen, ook onze gasten waren heel tevreden. Ik zou je wel aanraden om zeer goede en duidelijke afspraken te maken met de verantwoordelijke van de zaal (Paul). Het is geen typische feestzaal, en dus kan je ook niet verwachten dat 'de zaal het wel zal regelen'. Dat is ook onze ervaring. Wij hebben zeer duidelijke afspraken gemaakt (wie doet wat, wat verwachten we, ...), en daardoor is alles super verlopen. Onze traiteur was Baobab: ook een echte aanrader voor wie eens iets anders wilt.

Veel succes,
Annelies



anouk
10-7-2010
 Meld misbruik1-9-2009 9:19:37

Hallo,

Jullie zijn ondertussen allemaal al getrouwd. Wij zouden volgend jaar in juli trouwen en het waterfront lijkt ons wel een originele zaal. Kan er iemand ons wat meer informatie geven wat de praktische zkane betreft zoals prijs, catering, grootte zaal ed.

Bedankt,
Anouk

Heeft er iemadn toevallig foto's staan op het net?



Mathieu
8-7-2016
 Meld misbruik30-4-2016 12:19:35

Hallo,

wij trouwen binnenkort en hadden interesse in Waterfront. Hierbij mijn ervaring tot nu toe, om een beeld te kunnen vormen:

We mailden voor meer info met vermelding datum, waarop we zeer snel uitgebreide info kregen over de verschillende mogelijkheden, de huurprijs van de zaal en gemiddelde kostprijs van drank.
Dit wekte verder onze interesse, dus mailden we opnieuw voor een afspraak te plannen en een offerte te krijgen voor catering. Het bleef stil...
Na 1 week nam ik zelf telefonisch contact en werd een datum afgesproken, zonder uur (hiervoor gingen we mailen). Datzelfde moment bevestigde ik de afspraak per mail (die 1 week later viel), vroeg of het uur goed was voor hem én vroeg nogmaals een offerte voor het eten. Opnieuw was er geen reactie, evenmin op de herinneringsmail.
De avond voor onze afspraak heb ik dan maar opnieuw telefonisch contact opgenomen en werd het uur bevestigd.
Bij aankomst was het een 'koele' begroeting, doch niet onvriendelijk. Een korte rondleiding toonde wat mogelijk was (alternatieve, leuke sfeer. Enige minpunt is dat je bij binnenkomst uitkijkt op de wc-cellen.), waarna de eigenaar ons doodleuk meedeelde dat hij op onze aangevraagde dag niet vrij was.

Voor ons een ervaring van weinig interesse/betrokkenheid van de eigenaar die niet in staat is om administratie op te volgen of op mails te beantwoorden. Dat hij daarenboven ons 2 weken liet 'wachten' alvorens te laten weten dat het niet kon doorgaan bij hem, vonden we zeker niet aangenaam.
Dit is onze ervaring, ik spreek mij niet uit over de feitelijke dag, catering en uiteindelijke organisatie.



thomas
14-9-2019
 Meld misbruik13-12-2017 20:51:50

Nog iemand nieuws ondertussen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info