Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Probleem!!!

22-1-2012 16:14:19
Ik heb dan toch uiteindelijk besloten om mijn nicht (13jaar) en neefje (8 jaar, waar ik ook meter van ben) als bruidskinderen te nemen. Voor de jongen is het niet zo een probleem om kleren te vinden. Zal nog wel lukken, maar wanneer gaan jullie hiervoor kijken? Aangezien hij nog volop aant groeien is kan ik niet nu al gaan kijken, of toch maar gaan kijken en op de groei kopen? Voor het meisje is dit echt wel een probleem. Ze is vrij groot voor haar leeftijd ziet er ongeveer een 15/16jaar uit. Ze past niet meer in de grootste kindermaat, maar ik vind haar ook te jong om haar een volwassen bruidsmeisjeskleedje aan te doen. Bovendien is ze helemaal niet mooi in een kleedje tot net onder de knie. Dus ik zou dan gaan voor iets kort met een legging onder. Ik wil dat ze haar die dag ook op haar gemak voelt. Kunnen jullie helpen? Ben echt wel een beetje wanhopig. Was vandaag gaan kijken met haar maar heb helemaal niks gevonden. Het zijn dan ook nog eens hele felle kleuren waar ik absoluut niet van hou! Een beetje een wanhopig bruidje!!

Sarah
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 615

Ann
29-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 15:38:41

Hoi Sarah,

M.b.t. de bruidsjongen kan ik je nog niet zo goed helpen. Voor de onze moet ik ook nog een leuke outfit scoren;-). Al denk ik wel dat ik voor hem eens bij de JBC en C&A ga kijken.

M.b.t. je bruidsmeisje: ik had precies hetzelfde probleem! Een 'puber' (ze ziet er ook al zo uit terwijl het eigenlijk nog een kind is) en eentje van 2. Dacht dan ook dat het me nooit zou lukken om voor de oudste iets leuks te vinden (en liefst iets hetzelfde).
Totdat ik aanwezig was bij de Miele Catwalk en hét had gevonden.
Mijn bruidsmeisjes zien er nu beiden hetzelfde uit, super schattig.

Ten eerste het rokje: zie http://www.lepetittom.nl/collections/pettiskirts/products/dolly-by-le-petit-tom-little-mermaid-pettiskirt-brown
Te verkrijgen in alle kleuren en maten! Ik heb voor de oudste de grootste maat besteld en die zat als gegoten. Ze kan er zelfs nog in groeien door de elastieken band. Ikzelf kon er ook nog in met een maat 36 bij 1.74m ;-).

Omdat het rokje best druk is heb ik besloten om de rest wat rustiger te laten. Dus bij de JBC een mooi wit shirtje gekocht en een bruine bolero in dezelfde kleur als het rokje (ons thema is bruin/wit vandaar). Onder het rokje draagt ze een witte caprilegging en dan heb ik nog via de volgende site haarspeldjes en een broche laten maken:
http://www.annemerlijn.com/webshop/product_info.php?cPath=43&products_id=163
(broche is op aanvraag iets kleiner gemaakt en de kleuren zijn ook zelf te kiezen) en
http://www.annemerlijn.com/webshop/product_info.php?cPath=42_62&products_id=233 (ook weer zelf de kleuren te kiezen).

Hoop dat je er iets aan hebt. Onze bruidsmeisjes zijn in ieder geval al helemaal in de wolken met hun outfit en kunnen niet wachten om het aan te doen.
Véél succes!

Groetjes Ann

Sarah
7-7-2012
 Meld misbruik23-1-2012 20:42:57

Merci is al een hele grote tip! Het rokje is echt super leuk! Ik ga het zeker aan haar voorstellen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...