Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis via fox.nl

  22-1-2012 12:36:28
Wij zijn op zoek naar een betaalbare rondreis als huwelijksreis. (Een hele week aan het zwembad liggen is echt niets voor ons.)
Nu vond ik op fox.nl heel mooie reizen voor betaalbare prijzen. Wij moeten in het hoogseizoen gaan omdat ik in het onderwijs sta.
Ben dan eens gaan rondneuzen op internet naar commentaar bij de fox-reizen. De meningen zijn heel verschillend. Een heleboel mensen zijn tevreden, maar ook een heel groot deel heeft erg veel commentaar...
Nu weten we niet goed wat te doen.
Hebben jullie of kenissen ervaring met deze organisatie? Of andere goede ideeën? Azië en Afrika staan bovenaan het verlanglijstje.

Pascaline
28-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1153


Elke
13-7-2012
 Meld misbruik22-1-2012 16:45:39

Mijn verloofde is een aantal jaren geleden samen met zijn moeder naar China geweest via Fox.nl. Ze hebben een groepsrondreis gedaan. Het was echter geen grote groep: mijn verloofde + zijn moeder en nog twee Nederlanders (broer en zus). Er was ook telkens een reisleider mee met hen en afhankelijk van de plaats waar ze waren, telkens een andere gids. Het was een hele tijd niet zeker of de reis zou doorgaan, omdat er zo weinig volk was, maar uiteindelijk zijn ze toch kunnen vertrekken. Anders waren ze zeer tevreden over de reis.
Hou er wel rekening mee dat meestal enkel het ontbijt en soms het middagmaal is inbegrepen bij een rondreis. Bij een individuele reis is dat meestal enkel ontbijt.
Wij hebben ook gekeken voor onze huwelijksreis via Fox, Bali stond ons wel aan. Uiteindelijk hebben we toch voor iets anders gekozen via een andere maatschappij. We gaan nu naar de Seychellen, omdat ik een echte huwelijksreis wou waarbij je als bruidspaar in de watten wordt gelegd (bij aankomst champagne, etc.). Bij Fox wordt daar geen aandacht aan besteed en dat vond ik jammer. Het hangt er natuurlijk gewoon van af wat prioritair is voor jullie tijdens een huwelijksreis.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums