Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen kostuum

  20-1-2012 13:31:43
Mijn verloofde is er nog niet helemaal van overtuigd dat hij een kostuum wil aandoen op onze trouwdag. Voor mij hoeft dit niet persé, maar we weten niet direct een alternatief. Zijn er nog mannen die geen kostuum aandoen? En wat dragen zij dan zodat het toch feestelijk blijft?
Groetjes
Kelly

kelly
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1561


gitte
11-8-2012
 Meld misbruik20-1-2012 13:39:56

mijn vriend denkt er juist het zelfde over. en van mij hoeft het ook niet
hij gaat een geklede jeans dragen met daarover een hemd en das en mss een blazer



lien
4-5-2013
 Meld misbruik20-1-2012 14:17:23

ook mooi is een linnen broek met een mooi los hemd over. Is casual, maar toch gepast voor een feest.



Els
8-9-2012
 Meld misbruik20-1-2012 22:46:00

vriend van ons is ook in geklede jeans met hemd en vestje op getrouwd!
Vind ik ook wel mooi!



Jamba
22-9-2012
 Meld misbruik21-1-2012 10:06:45

Mijn vriend doet ook geen kostuum aan, vind ik persoonlijk ook een beetje raar moest hij het wel gaan doen. Hij gaat dus een geklede jeans aan doen, met hem en kostuumvest, en eventueel een das, maar ik denk eerder zonder das.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info