Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum huren

  20-1-2012 11:27:22
Mijn toekomstige is tot het besluit gekomen dat hij liever een kostuum wil huren. Voor mij geen probleem. Maar heeft hier iemand ervaring mee? Liefst regio Antwerpen-Mechelen

Groeten
Nancy

Nancy
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1638


Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik20-1-2012 12:39:11

De Ceremonie op de mechelsesteenweg in Antwerpen.
Zij verhuren kostuums en een vriendin van mij had daar alles gehaald.
Super tevreden over.

Wij hebben gekozen voor de suite hier bij ons in het dorp te laten huren (de prijcker), maar dat is al tegen Sint - Niklaas. Dus ik denk dat de ceremonie voor u idealer is.

groetjes



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik20-1-2012 14:59:20

wij zijn pas nog langs geweest bij de ceremonie voor onze suite te bespreken, echt AF. die mensen hebben een visie. ze hebebn ook veel kleuren dassen en maken ook veel zelf omdat ze samenwerken met de opera in antwerpen

tweede bedrijf waar ik ook goede ervaringen mee heb is ceremonie ducheyne ook in antwerpen.



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik22-1-2012 7:17:52

De ganse suite heeft bij ons een gekocht bij C&A! zwart kostuum, zwart hemd en fushia das, zwarte sokken, 100 euro compleet. Kan je gerust een foto doorsturen! Ook de onze een witte en een zwarte voor savonds kosten iets van 100 euro daar. De witte in linnen, de zwarte een glanzende en niets anders gekregen dan complimenten!!
het hoeft niet altijd duur te zijn, en voor de prijs moet je het niet laten, was 39 voor de blazer en 19 voor de broek.



maike
4-8-2012
 Meld misbruik25-1-2012 22:47:22

Wij gaan voor mijn vriend kijken bij Vergo.
(www.vergo.be , Mechelensesteenweg 275
2860 Sint-Katelijne-Waver
Tel 015 / 553 256)
zou je voor te huren ook compleet klaar zijn tussen de 60 en 100 eur



Martine
2-6-2012
 Meld misbruik16-2-2012 23:24:23

Wij zijn gaan kijken bij Tom Tailer in Mechelen , om een kostuum te huren , maar zijn er van af gestapt . Te ouderwetse kostuums . Dus hebben er daar dan maar één gekocht , voor een 350 euro .


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info