Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf enoa

27-7-2006 13:51:56
hallo, heeft iemand van jullie al ervaring met enoa? Valt zijn prijs echt goed mee? Enhoe is de kwaliteit van de fotos?
groetjes

vanessa
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 365

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik28-7-2006 8:22:02

Hey Vanessa,

Wij hebben Enoa geboekt voor 7/07/2007. We hebben met de zaakvoerder (Hans) thuis een leuk gesprek gehad en zijn foto's live kunnen beoordelen. Wij vonden ze echt wel heel knap.
Wij betalen € 500 voor 8 uur fotograferen aan ongeveer 30 foto's per uur. Maar het kunnen er ook meer zijn dan 240 in totaal.
We krijgen alles op CD-rom afgeleverd en kunnen zelf ons fotoalbum samenstellen. Dat zal ons veel minder duur uitkomen en we kunnen daarbij nog zoveel exemplaren van ons album bijbestellen voor ouders, grootouders, enz.
Wij gaan werken via de site www.hema.com of via www.foto.com .

Veel succes!
Fieke
7/07/2007

birgit
2-12-2006
 Meld misbruik28-7-2006 13:28:25

hey vanessa

wij hebben ook enoa geboekt, gewoon omdat ik liever zelf ons album maak!
wij betalen 280 € voor 4u. maar da's wel het tarief van vorig jaar.
wij hebben ook zijn foto's aandachtig mogen bekijken en mochten onze voorkeurstijl aangeven. dat viel bij ons in de smaak!
groetjes
birgit
02.12.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...