Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen Menbur, waar te koop?

  18-1-2012 14:43:11
Hallo allemaal,

Mijn jurk is besteld, maar nu ben ik op zoek naar schoenen. Ik heb op de site van Brandos enkele mooie pumps gezien, maar ik ben toch niet zo zeker over de maat en de kleur. Ik zou ze liever ergens gaan passen. Weet iemand waar ik bruidspumps van het merk Menbur kan kopen? Alvast bedankt! (of misschien een ander merk? Ik wil wel graag pumps, want de traditionele bruidsschoen is niet zo mijn ding)

Groetjes
Kelly

Kelly
4-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1192


tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik9-2-2012 0:03:13

Hello Kelly,

Ik heb een winkel gevonden in het Brusselse, dicht aan het Noordstation, in de Adolphe Maxlaan, geen charmante buurt van Brussel, maarrr ze hebben wel Menbur!

Ik heb er een paar gezien en ben op slag verliefd, enig twijfelpunt: tis geen wit.
Ik zou graag voor een accentkleur gaan, maar mijn mama en getuige doen me twijfelen.



Kelly
4-4-2012
 Meld misbruik9-2-2012 18:14:57

Dag Tiziana, Bedankt voor je reactie. Ik heb vorig weekend pumps van sposa gekocht bij de E&R. Deze zijn wel echt wit en dat is de kleur die ik zoek. Daarom twijfelde ik om via het internet te bestellen. Welke kleur heb je in gedachten? Misschien kan je 2 paar schoenen kopen ;-) een paar trouwschoenen en een paar gekleurde die je achteraf nog makkelijk kan afdragen. :-))) Groetjes en veel succes! Ik volg het op :-)



tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik9-2-2012 21:54:06

Hmm, ja tis zo tussen het oud roze en champagne.
als je me uw emailadres bezorgt kan u ik u foto's sturen van de schoenen waartussen ik twijfel!

2 paar schoenen is niet echt de optie ( € 500 samen, is ietsje te veel van het goede voor mij, haha)

Jij hebt witte genomen. Ik ben vorige week nog bij E&R geweest, maar zag men ideaal schoentje er niet tussen, spijtig! Geen menburs dus?

Ik word er gek van! weet niet wat te kiezen, kleur of geen kleur?



Kelly
4-4-2012
 Meld misbruik10-2-2012 10:19:30

Haha, vrouwen en schoenen hé!
Dit is mijn e-mail : kellyvanroy@hotmail.com
Ik ben benieuwd. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik ze nu al zou kopen of niet (bij E&R) Maar uiteindelijk dan toch maar gekocht. Ik dacht: dat is weer iets om van het lijstje af te vinken. Het is niet gemakkelijk. En vaak veel geld voor 1 dag. Ik heb een jurk waarbij je de schoenen ook echt ziet, dus het moet goed zijn hé. Je hebt gelukkig nog wel een beetje tijd.

Groetjes
Kelly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...