Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoelaat trouwen voor de kerk en idee voor plaats foto's te maken

  18-1-2012 11:46:36
hey we hebben gisteren het gemeentehuis vastgelegt we waren normaal wat te vroeg maar ze heeft het toch gedaan. We trouwen voor gemeente om 10.30 nu nog naar de kerk maar hoelaat trouw je best voor de kerk? Hou ik best rekening met een middagdut eventueel jongste dochter ale is tegen dan bijna 3jaar dus weet niet goed? Ook voor de foto's zijn leuke locaties altijd welkom we zijn van st.gillis-waas !!! groetjes miranda

miranda
20-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1373


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik18-1-2012 13:44:03

Hallo,

Wij hadden ons huwelijk in het gemeentehuis om 11.00u en onze misviering om 12.30u, daarna zijn wij op fotoshoot vertrokken en toen we terugwaren begon de receptie. Dus wij hadden tussenin niet echt tijd voor een middagdutje. Je dochtertje zal dit misschien wel kunnen gebruiken, want voor haar zal het ook een lange dag worden. Ik weet niet hoe de rest van je dagplanning eruit ziet, maar je kan best het geheel eens bekijken of je ergens kan schuiven om een middagpauze in te lassen...

Ik ben van Limburg dus ken helaas geen locaties bij jouw in de buurt...

Groetjes
Annelies




Sara
6-10-2012
 Meld misbruik18-1-2012 13:55:00

wij trouwen om 14u30 voor de kerk en wij gaan proberen om om half 11 voor het gemeentehuis te trouwen zodat we tussendoor nog kunnen lunchen en foto's gaan nemen. Je dochter kan misschien een middag dutje doen tijdens jullie fotoshoot? tenzij ze mee moet natuurlijk?



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik18-1-2012 13:55:43

Hallo, Wij hebben ook een afspraak om 11uur in het gemeentehuis en om 12u30 bij de kerk. Daarna gaan we naar ons thuis om wat broodjes te eten en vertrekken mijn vriend en ik op fotoshoot. Wij hebben ook geen kindje dus in dat opzicht kan ik u niet echt helpen. Ons bruidsjongen zal tegen dan wel nog maar 1,5 jaar zijn. Waarschijnlijk zal hij slapen juist na het eten. Ons avondfeest begint om 18.00uur dus normaal gezien hebben we voldoende tijd in de namiddag. Ik ben ook van Limburg dus qua fotolocatie geen idee voor jullie. @Annelies: hadden jullie niet te veel tijd tussen het gemeentehuis en kerk? Wij krijgen van het gemeentehuis een drankje kado maar denken dat we toch de kerk mss beter om 12 uur hadden gezet? Groetjes Laura



Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik18-1-2012 14:15:24

Hey,

Wij trouwen om 10u30 voor de wet en om 14u voor de kerk.
Het uur voor de kerk konden we niet echt "vrij" kiezen. We hadden de keuze tussen 10u, 14u en 16u.

Groetjes
Lotte



miranda
20-4-2013
 Meld misbruik18-1-2012 19:12:57

hey;
allemaal bedankt !!!! we zullen alles nog eens goed bekijken en ervoor zorgen dat er een persoon is die over haar kan ontvermen wanneer nodig is .
groetjes miranda



Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik19-1-2012 14:59:47

Hoi,

Wat betreft je dochtertje kan ik je, jammer genoeg, niet helpen.
Zelf trouwen wij om 10 uur voor het gemeentehuis, waarna er ginds een receptie wordt aangeboden. Voor de kerk trouwen we dan weer om 14.30. Dit omdat het dan niet zo lang wachten is tot de eerste receptie en je dus kans hebt dat er meer mensen naar de kerk komen... Tussen het gemeentehuis en de kerk hebben we dan normaal genoeg tijd om foto's te gaan nemen en even iets te eten...



Els
27-1-2012
 Meld misbruik20-1-2012 9:06:19

Bij ons is het 14u gemeentehuis en 15u kerk die rechtover het gem.huis ligt, onze oudste dochter is bijna 3 maar slaapt niet meer smiddags, aangezien ik haar tussen 11.30u en 12u klaarmaak kan ze in de voormiddag eventueel nog wat rusten want het is vroeg uit de veren ik zet mn dochters om 7.20u af bij mn ouders op weg naar de kapper en denk dat ze dan wel nog wat zal slapen, na de kerk gaan we naar de fotolocatie waar voor de suite een hapje met drankje is voorzien en daarna is het richting restaurant..



miranda
20-4-2013
 Meld misbruik20-1-2012 22:03:17

hey els
bedankt ! voor jullie begint het aftellen geniet van jullie mooiste dag


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...