Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen Freddy Van De Cauter?

  18-1-2012 9:53:40
Hoi Iedereen,

Feestzaal, DJ, vervoer, fotograaf en videograaf liggen ondertussen al vast...
Aangezien ik nogal een controlefreak ben, ben ik bijna wekelijks bezig met het googlen van de dingen die we reeds hebben vastgelegd.
Nu kwam ik hier onlangs toch wel een paar negatieve reacties tegen over onze videograaf Freddy Van De Cauter.
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met hem en deze hier of via PB willen delen?

Tijdens ons gesprek viel deze meneer zeker wel mee, al was mijn vriend net iets enthousiaster dan ik.
Ik ben een beetje bang dat hij als videograaf een beetje te veel 'aanwezig' gaat zijn op ons huwelijk.

Ervaring zijn welkom!

Sarah
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1389


Patrick

 Meld misbruik18-1-2012 11:26:47

Hallo, Ik denk niet dat je u hoeft zorgen te maken, het is normaal maar niet prettig natuurlijk als er eens iets fout loopt, tenslotte doet een videograaf toch ook wel zijn best om een mooie film te kunnen maken achteraf van alle genomen beelden.
Je kan het natuurlijk niet vergelijken met een fotograaf, die mannen kunnen zich wel meer discreet opstellen en vlugger van het podium verdwijnen maar als cameraman heb je toch wel andere apparatuur vast, en dat is daarom niet altijd simpel om minder discreet te zijn.
Aanwezigen worden nu eenmaal wel wat meer afgeleid daardoor, na een tijdje went het.
Tenslotte bent u als bruidje zelf intens bezig met de mooiste dag en doet de ceremonie meester al het nodige dat je u zeker ongerust hoeft te maken hoor.
Dat is mijn ervaring en ik wil hier zeker de videograaf die je bedoeld niet in een slecht daglicht stellen, misschien komen er nog wel reacties van bruidjes zodat je echt op uw gemak kan zijn.
Veel succes.



Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik18-1-2012 19:24:40

Hoi Sarah,
Wij delen de mening van je toekomstige. Wij zijn ook op gesprek geweest bij Freddy en hebben daar enkele voorbeelden mogen bekijken. Ik was meteen 'zot' van hem. Ik kan je eerlijk nog niet zeggen hoe het op de dag zellf verloopt hé want die moet nog komen maar ik heb er alle vertrouwen in.
Nu durf ik hem ook vaak een mailtje sturen en ik krijg altijd meteen een hele positieve en leuke reactie!
En nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat gevoel helemaal niet heb. Ik denk trouwens ook wel dat je tegen Freddy gerust iets kan zeggen hoor. Hij houdt daar echt rekening mee. Het is zo dat het een videograaf is hé, die gaat je heel de dag moeten volgen. maar ik denk dat hij dat super en op een rustige manier gaat doen.

En als je echt twijfelt daarover hé maar zo onder de indruk bent van zijn kunnen als wij, dan zou ik aanraden hem dat gewoon te zeggen. Hij gaat daar dan acht extra rekening mee houden, ben ik zeker van.

Je hoort het, van mij enkel lof over hem (nu al)!
Ik wens jullie in elk geval veel succes en volg je hart!

Groetjes, Vicky



bianca
28-8-2010
 Meld misbruik19-1-2012 12:56:11

Hallo,
Ik ben ondertussen al bijna 1,5jaar getrouwd en hadden freddy als videograaf
En af en toe is hij inderdaad wel aanwezig maar de reden daarvoor is is dat hij gewoon er alles wilt uithalen van je prachtige dag.
En als je wilt dat hij iets minder aanwezig is , kan je dat altijd tegen hem zeggen.
Je kan je wensen zeggen en vragen waar hij rekening mee moet houden.
Ik ben heel blij dat ik hem genomen heb.
Onlangs had hij nog eens wat tijd en heeft hij nog ne keer een heel klein filmje van onze trouw op internet gezet.
Hopelijk heb ik je wat kunnen overtuigen en minder doen twijfelen.En voor die prijs doet hij heel wat en komt hij (toch bij ons) van ver en blijft hij heel erg lang. Met een mooie dvd in de plaats van je prachtige dag.

grtjs B




bianca
28-8-2010
 Meld misbruik19-1-2012 12:56:55




Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik19-1-2012 13:48:13

Dankjewel voor jullie reacties...
Ik denk dat ik me vooral een beetje ongerust maak, vooral omdat we niet goed weten waaraan we ons moeten verwachten...
Zijn prijs is inderdaad zeer schappelijk en hij blijft tot op het avondfeest.
Misschien zoals hierboven werd voorgesteld hem toch vragen of hij een beetje meer op de achtergrond kan blijven, indien mogelijk.

Bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info