Terug naar overzicht
Hey,het kan ook gewoon zijn dat je door het veelvuldige gebruik toch last krijgt van die producten, als gebruik je ze al jaren. Als de dermatoloog zegt dat je ermee moet stoppen, zou ik het toch doen hoor. Een tijdje geleden ben ik eens (bij Di) gewone opplaknagels gaan halen en die waren minstens zo mooi als gelnagels. Ze blijven ook zonder problemen 14 dagen zitten, en dat terwijl ik een week in het water heb gelegen in Sunparcs.Wel één tip: niet proberen lostrekken nadien, maar de nagels oplossen in asceton!De moeite van het proberen waard toch?Lieve
Dag Karen,Ik heb ook al vele jaren gelnagels. Ik heb nog nooit last gehad van de zaken die jij opsomt. Wat ik wel ondervind ik dat ik in de zomer, zeker met deze hitte, veel last heb net na het plaatsen van nieuwe nagels. Met last bedoel ik vingertoppen die gloeien, kloppen, ... Echt bijna een verstikkend gevoel. Maar meestal duurt dat maar 1 of dagen. Bij mij plaatsen ze wel de gel op mijn eigen nagels en niet op valse tippen. Aangezien jij in december trouwt kan je mss eens proberen ze er nu een maand of twee niet te laten opzetten en dan terug starten. Tegen dan zijn we oktober en zijn we van de hitte verlost. Vraag mss eens aan je nagelstyliste of zij denk dat dat daarvan kan komen. Volgens de mijne dus wel. Zij vind dit absoluut normaal met dit weer. Het eraf vijlen van de gel bezorgt me nu trouwens ook wel wat last. Bij mij wordt de nagel echt verschrikkelijk warm nu. Maar nogmaals in alle andere seizoenen heb ik niets van last.Hopelijk is dat bij jou ook zo he, dan kan je toch heel mooie nageltjes hebben op je huwelijksdag.Veel succes!Isabel01/09/07