Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even mijn hart luchten

27-7-2006 12:51:23
Hallo allemaal,

Nog 44 dagen: we naderen de trouwdatum maar nu zijn er wel wat problemen met de zaal. Een paar weken geleden stuurden we een mail naar onze contactpersoon ivm de tafels. We kregen geen reactie dus mijn vriend wou deze week eens bellen. We keken op de website voor het telefoonnummer en wat bleek: de website is volledig veranderd en zijn naam stond niet meer bij de contactpersonen. Mijn vriend heeft toen meteen gebeld en wat blijkt: onze contactpersoon is daar ondertussen weg. Hij bleek een werknemer te zijn terwijl wij dachten dat hij de zaakvoerder was. De huidige eigenaars zeiden ons dat zij ons feest wel gewoon nog zouden laten organiseren door een externe maar dat de zaal daarna niet meer als feestzaal gebruikt zou worden. Ze willen er een hotel/vergaderruimtes of zoiets van maken. Ze waren dus nu ook al met een paar verbouwingen in de zaal bezig! Ik heb nu dus wel de schrik te pakken gekregen.We gaan deze avond naar de zaal kijken en dan kunnen we alles bespreken. Ik hoop nog maar dat de zaal er ongeveer hetzelfde uitziet en dat ze nog steeds alles qua eten en drank gaan organiseren zoals toen gezegd was (gelukkig dat we iets op papier hadden). Bijkomend is dat we niet voor de kerk trouwen en dat we onze viering in een zaaltje naast de feestzaal gaan doen.

Ik vond wel dat ze ons iets uit hun eigen hadden kunnen laten horen, maar daar is het nu toch te laat voor.

Duimen dus maar dat alles goed afloopt.

groetjes,

marjolijn

Marjolijn
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 340

Karen
22-12-2006
 Meld misbruik27-7-2006 12:57:48

Marjolijn,

Ik zal zeker voor je duimen!

Maar indien er iets aan die zaal veranderd is zou ik met toch niet laten doen en zou ik morgen zeker eens kijken of ik geen verder stappen kan ondernemen!

Laat je zeker niet doen want dit kan echt niet vind ik!

Groetjes,
Karen
22.12.2006

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik27-7-2006 12:59:04

Kan ik me voorstellen! Ik zou ook met spanning zitten..

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik27-7-2006 13:18:15

Hey,

amaai, dan hoop ik voor jullie dat het allemaal in orde komt. Nog een geluk dat jullie het nu ontdekt hebben!

Ik zal voor jullie duimen.
Lieve

Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik27-7-2006 23:42:06

Hallo,

we zijn net naar de zaal gaan kijken. Er is behoorlijk wat veranderd. Momenteel kunnen we zeker niet alles doen zoals we afgesproken hadden. Vooral met de viering zitten we in de problemen. Het eten zou normaal wel zonder problemen gaan. Gelukkig willen ze wel moeite doen om ons te helpen en om voor beide partijen een goede oplossing te zoeken. Ze gaan mensen contacteren om alles zo goed mogelijk naar onze wensen te laten verlopen en laten ons in de week van 7 augustus meer horen. Afwachten dus...

groetjes,

marjolijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...