Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wedstrijd gewonnen? vraagje uit nieuwsgierigheid :)

  17-1-2012 18:07:38
Heb eens even een vraagje uit nieuwsgierigheid :)
we zijn al 2 keer naar een trouwbeurs geweest en zoals vele van jullie wel weten is er overal wel iets te winnen.
maar heeft er iemand van jullie zoiets al eens gewonnen? :)

gitte
11-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1497


tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-1-2012 18:50:54

nope veel reclame in de brievenbus dat wel



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 18:56:33

ja één keer een bon van slaapcomfort, maar wat ze er niet bij hadden gezegd is dat je eerst een verkoopavond moet houden bij je thuis en als je genoeg aan je familie of vrienden hebt verkocht dan pas krijg je die bon en de andere keer was het een fles cava, maar ze wilden toch nog even binnenkomen om wat extra info te geven over hun producten dusja.... en héél veel reclame ook ja...



Jill
10-8-2012
 Meld misbruik17-1-2012 19:26:36

ja hoor wij hebben een gratis fotoshoot gewonnen bij photo corner in merksem!
wij vonden ze de foto's zeer goed en ook een toffe madam!
zij mag dan ook onze trouwfotograaf zijn!


groetjes



Catherine
20-10-2012
 Meld misbruik17-1-2012 19:38:27

Nope,
behalve dan ook slaapcomfort, maar met dezelfde voorwaarden als Patrizia.
En ook wij krijgen heel veel reclame, maar daar vind je ook toffe dingen in! :-)



Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 22:33:03

Hey,

wij hadden vorige beurs meegedaan met een wedstrijd van bruidshuis Koonings in NL.
We moesten iets raden en konden een bruidsjurk winnen ofzo, weet het niet meer exact

Maar we hadden fout gegokt, vernam ik via mail.
Maar in de mail zat wel een bijlage met een bon voor gratis bruidsschoenen terwaarde van 150 euro, als je een bruidsjurk bij hen kocht

Nu was ik voor die beurs al van plan om bij hun te gaan zien omdat ik vrij wel zeker was van mijn keuze daar te vinden.

Dus voor mij was het een meevaller, die "troostprijs"




Tinneke
13-7-2012
 Meld misbruik18-1-2012 20:48:39

Wij zijn naar de beurs in Antwerpen geweest, je moest je gegevens intikken op een Ipad. Een aantal weken later kreeg ik bericht dat ik een swarovski armband had gewonnen! Toch voor iets goed dus, die beurzen :)



mario

 Meld misbruik20-1-2012 12:57:58

Hallo,

als exposant op huwelijksbeurzen wens ik graag even te reageren op deze post. Ook wij organiseren steeds een wedstrijd waar aanstaande trouwers iets kunnen winnen wanneer ze hun gegevens achterlaten. Via dit e-mail adres en hun trouwdatum kunnen we dan enkele weken voor het huwelijk een mailtje sturen met de herinnering dat ze misschien nog een huwelijkskaars moeten voorzien. Vele trouwers weten dit niet, of denken hier niet meer aan of denken soms verkeerdelijk dat deze door de pastoor voorzien zal worden. Of ze zijn onze folder die we op de huwelijksbeurs hebben uitgedeeld verloren.

Vaak hoor ik de aanstaanden tegen elkaar zeggen: "je moet dat niet invullen; want er wint toch nooit iemand..." Maar niets is minder waar - ik kan natuurlijk enkel voor mezelf spreken en weet wel dat er veel "waardeloze" prijzen zijn: je hebt een "gratis" fotoshoot gewonnen ... indien je de huwelijksreportage bij ons boekt. Wij geven de prijs weg - zonder verdere aankoop verplichting - zonder bijkomende kosten! En ik veronderstel dat dit wel zo zal zijn bij de meeste standhouders.

En om op de vraag even terug te komen; hier een opsomming van de winnaars en de uitgedeelde prijzen.

Brugge 2010 - Eurokaars ter waarde van 150EUR - 239 adressen - Shendy en Nick uit Brugge
Antwerpen 2010 - Eurokaars ter waarde van 150EUR - 237 adressen - Vanessa en Bart uit Wakkerzeel
Kortrijk 2011 - Eurokaars ter waarde van 150EUR 282 adressen - Matthy en Eliza uit Rekkem
Brugge 2011 - huwelijkskaars naar keuze - 125 adressen - Sofie en Jonas uit Harelbeke
Kortrijk 2012 - huwelijkskaars naar keuze - +/-180 adressen - winnaar wordt nog uitgeloot

Bij deze dank ik alle honderden bezoekers aan onze stand.

groeten,
mario



stina
15-6-2013
 Meld misbruik20-12-2012 21:06:48

Om terug te komen wat Tinneke zei..
ik heb ook de swarovski armband gewonnen, maar in genk..
Heb hem vandaag in de bus gekregen.. maar voor mij persoonlijk is het wel een beetje een teleurstelling. Ik heb hem gevonden op internet en hij komt wel op 150 euro.. maar hij is totaal mijn 'goesting' niet. Dus als er een bruidje is dat hem wil overnemen, met alle plezier!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...