Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindjes

17-1-2012 10:12:15
Normaal ging ik voor mijn kids eens gaan zien in de collecties van JBC en CenA voor kleertjes die ze dan verder kunnen dragen. Maar ik zie hier nu steeds die reclame van Humpiedump. Mijn dochter (4 1/2jaar) droomt natuurlijk van zo'n prinsessejurk! Iemand ervaring met zo online-winkels?

Karen
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 845

tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-1-2012 10:34:45

wij hadden een goede service bij humpiedump vlotte communicatie ik vond persoonlijk de verzendingskost wel jammer (vriend had zoontje in kostuumpje gestoken voor het huwelijksaanzoek ) . al eens gekeken bij suitsyouwel ? ook mooi gratis verzending !!! voor de bruidsjonkers gaan wij daar bestellen

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik17-1-2012 10:40:42

Ik ga ook bij suitsyouwell bestellen in principe.

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik17-1-2012 11:09:49

ik heb de kleedjes bij suitsyouwell besteld, en prijskwaliteit prima winkel!
Goede verzending en kleedjes waren in prima staat! En ze zijn goedkoper dan bij humpiedump.

groetjes

Els
27-1-2012
 Meld misbruik17-1-2012 11:18:07

wij hebben onze dochters gekleed bij suits you well, snelle levering goeie return policy, heel mooi en je vind er alles kousen jurkjes schoenen accessoires en inderdaad goedkoper dan humpiedump, een aanrader! onze kids gaan de show stelen :-)
Groetjes

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik17-1-2012 12:22:04

Wij hebben onze bruidskindjes (kleine trouwertjes) gekleed bij bruidskledij sSteven in Torhout, valt goed mee van prijs en ze besteld altijd een maatje groter ook 3 weken voor ons huwelijk moeten ze dan nog eens gaan passen en dan nemen ze waar ze best in kunnen...
Ze zijn om op te eten!
Maar met humpiedump en dergelijke heb ik nog geen ervaring....

groetjes!

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik17-1-2012 14:11:23

Hey Karen,

Wij hebben ons zoontje z'n kostuumpje ook besteld bij suits you well. In de loop van deze week gaan wij normaal ons pakketje aankrijgen dus ik hoop dat alles goed gaat! Maar als ik hier de goede comments lees, kan dat bijna niet anders :-)
Suits you well is idd goedkoper als humpiedump... en de foto's zijn duidelijker vindt ik. Alleen hadden ze in het kostuumpje dat wij wouden niet alle maten. Maar nu hebben we een maat groter genomen, dit kan ik desnoods zelf nog verstellen als het te groot is!

Veel succes!

Groetjes

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik17-1-2012 15:30:08

interessant onderwerp, ik ga dit volgen

@Ellen: wat is goed meevallen ;-) kan je dat vergelijken met suitsyouwel enz?

Els
27-1-2012
 Meld misbruik18-1-2012 9:18:12

@Sara het kostuum van onze zoon komt ook van bij steven net als dat van mn man omdat ze dan exact hetzelfde hebben , prijs is 150euro voor hemd das broek vest en ondervest, er staan daar ook schoenen dat is rond de 50euro , wij hebben de schoenen bij suitsyouwell besteld omdat ze eigenlijk net hetzelfde zijn en 20euro kosten dus in prijs niet vergelijkbaar , kwaliteit weet ik niet , de bruidsmeisjes jurken zijn er ook duurder maar eigenlijk van dezelfde kwaliteit als suitsyouwell
Groetjes

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik18-1-2012 10:02:13

Bij suits you well kost een kostuumpje maar 29.99 euro voor een broek, vest, gilet en hemd. Dat is echt een spotprijs, ik hoop dat de kwaliteit goed is. Maar ik ben wel blij dat ik voor zo'n klein ventje (1 jaar) geen 150 euro hoef te betalen. Maarja dat is ieder zijn keuze natuurlijk hé! :-)

Groetjes!

Femke
7-9-2013
 Meld misbruik20-1-2012 23:10:26

Hey

Ik ben lid van babybytes (een online website voor bijna mama's & mama's ) daar heb ik eens gevraagd hoe humpie dump is omdat ik er zelf ook mooie dingen had gezien voor onze bruidskindjes en ze zeiden dat het hele goeie kwaliteit is en niet zo duur.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...