Terug naar overzicht
Hey,ik ken het nu niet vanbuiten, maar wij schrijven zoiets van: Bloemetjes zouden toch verwelken... Allez, het was zo'n rijmpje, ik zal thuis eens kijken.We hopen dus niet te veel bloemen te krijgen, want da's echt zonde, wij hebben daar geen plaats voor.Groetjes,Lieve
HeyWij hebben ook zoiets in den aard. We wonen in Knokke Heist, maar ons feest is in Beveren, vermits de meeste familieleden vanuit het Antwerpes komen, en dat is dan voor iedereen redelijk gemakkelijk te bereiken (ligt aan de expressweg én aan de autostrade). Maar wij mogen alle geschenken en bloemen enzo laten staan tot de volgende dag. We moeten wel het geld meenemen, dat wordt tijdens het feest in een kluis gestopt, en 's avonds met ons meegegeven.We hopen ook dat we niet teveel bloemen krijgen, want we vertrekken 2 dagen later op reis voor 3 weken.Wij hebben het volgende tekstje daarvoor:Als geschenk een stille wenkU hoeft niet alle winkels af te lopen om voor ons een geschenk te kopen,ook bloemen vergaan vermits we nadien op huwelijksreis gaan.Ons geluk kan niet meer op als u iets in onze spaarpot stopt.Doch, waar u ons het meest mee verblijdt is uw aanwezigheid.GroetjesVicky09.09.06
Wij moeten de avond zelf alles meenemen (bloemen, overschot eten, cadeaus,...)Daar wij ook 2 dagen nadien op huwelijksreis vertrekken, en we het zonde vinden dat mensen centjes geven aan bloemen waar dan niemand geniet van heeft,hebben wij op de uitnodiging gezet: Bloemen zouden niet misstaan, maar verwelken als we op huwelijksreis gaan.Er zullen ongetwijfeld toch mensen zijn die een bloemetje bij hebben, maar dat zal ik dan wel met plezier aan ouders of zo geven.groetjesKatrien30/9/2006
Hallo Karen,Mijn zus is 2 jaar geleden in het s'gravenhof in Schilde getrouwd en wij bleven toen ook overnachten, er was dan een speciale ruimte voorzien waar alles kon blijven staan ( zelfs een kluisje voor het geld, tijdens het feest) en dan konden we alles gaan ophalen de dag nadien. Best eens bespreken op voorhand met de zaal maar dit zal geen probleem zijn.Groetjes Carry