Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe doen jullie dat?

27-7-2006 9:33:29
Hallo allemaal,

Zelf benik van Sint-Truiden en ons feest gaat door in Schilde, dat is dus een hele afstand. De naaste familie blijft samen met ons overnachten in een hotel. 's Nachts gaan we dus allemaal met een taxi naar dat hotel. Dan kunnen we natuurlijk geen bloemen enzo meenemen. Hoe zouden jullie dit oplossen? Want ik weet niet of we ze tot 's anderendaags in de zaal mogen laten staan waar onze ouders ze dan kunnen ophalen, vermits wij dan al in het vliegtuig zitten!

Lang zullen we niet kunnen slapen als ons feest tot een uur of 5 duurt (want begint pas rond 20 uur) dan kunnen we maar 4 uurtjes slapen, dat is niet veel he!

Groetjes,
Karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 368

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik27-7-2006 9:50:53

Hey,

ik ken het nu niet vanbuiten, maar wij schrijven zoiets van: Bloemetjes zouden toch verwelken... Allez, het was zo'n rijmpje, ik zal thuis eens kijken.

We hopen dus niet te veel bloemen te krijgen, want da's echt zonde, wij hebben daar geen plaats voor.

Groetjes,
Lieve

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-7-2006 12:15:04

Hey

Wij hebben ook zoiets in den aard. We wonen in Knokke Heist, maar ons feest is in Beveren, vermits de meeste familieleden vanuit het Antwerpes komen, en dat is dan voor iedereen redelijk gemakkelijk te bereiken (ligt aan de expressweg én aan de autostrade). Maar wij mogen alle geschenken en bloemen enzo laten staan tot de volgende dag. We moeten wel het geld meenemen, dat wordt tijdens het feest in een kluis gestopt, en 's avonds met ons meegegeven.

We hopen ook dat we niet teveel bloemen krijgen, want we vertrekken 2 dagen later op reis voor 3 weken.

Wij hebben het volgende tekstje daarvoor:
Als geschenk een stille wenk
U hoeft niet alle winkels af te lopen om voor ons een geschenk te kopen,
ook bloemen vergaan vermits we nadien op huwelijksreis gaan.
Ons geluk kan niet meer op als u iets in onze spaarpot stopt.
Doch, waar u ons het meest mee verblijdt is uw aanwezigheid.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik27-7-2006 13:00:56

Wij moeten de avond zelf alles meenemen (bloemen, overschot eten, cadeaus,...)

Daar wij ook 2 dagen nadien op huwelijksreis vertrekken, en we het zonde vinden dat mensen centjes geven aan bloemen waar dan niemand geniet van heeft,hebben wij op de uitnodiging gezet: Bloemen zouden niet misstaan, maar verwelken als we op huwelijksreis gaan.

Er zullen ongetwijfeld toch mensen zijn die een bloemetje bij hebben, maar dat zal ik dan wel met plezier aan ouders of zo geven.

groetjes
Katrien
30/9/2006

carry
18-8-2007
 Meld misbruik27-7-2006 23:46:34

Hallo Karen,
Mijn zus is 2 jaar geleden in het s'gravenhof in Schilde getrouwd en wij bleven toen ook overnachten, er was dan een speciale ruimte voorzien waar alles kon blijven staan ( zelfs een kluisje voor het geld, tijdens het feest) en dan konden we alles gaan ophalen de dag nadien. Best eens bespreken op voorhand met de zaal maar dit zal geen probleem zijn.
Groetjes Carry

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...