Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Moerkerke

  16-1-2012 17:11:47
Heeft er iemand ervaring met het Kasteel van Moerkerke of er als iets (goeds) van gehoord?

Het eten schijnt er superlekker te zijn maar ik heb eerder twijfels over de aparte eet- en danszaal. Voor de openingsdans en het feest achteraf moeten de genodigden zich verplaatsen naar een andere zaal en ik heb wat schrik dat dat een domper op de sfeer zou kunnen zijn... Help!

Charlotte
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 3051


Caro
1-10-2011
 Meld misbruik16-1-2012 17:16:56

Hey Charlotte, ik ben zo'n 3,5 jaar geleden naar een huwelijksfeest in Kasteel van Moerkerke geweest. Van wat ik mij ervan nog kan herinneren, vond ik het eten inderdaad zeer lekker! Ook een zeer mooie locatie en mooie zalen! Zoals je zegt, was het eten in de zaal beneden en werden we na het eten gevraagd naar de zaal erboven te gaan. In eerste instantie leek dat wel een beetje raar, maar eigenlijk heeft dit niets veranderd aan de goede sfeer hoor. In de danszaal stonden er aan de kant ook tafels met stoelen, mocht je willen neerzitten. Het was een hele leuke feest!
Succes!

Groetjes
Caro



Charlotte
6-7-2013
 Meld misbruik16-1-2012 17:26:34

Dag Caro!

Bedankt voor de snelle en aangename reactie! :-) Misschien moeten we de sprong maar gewoon wagen...



Karen
18-8-2012
 Meld misbruik16-1-2012 17:36:29

Wij gaan daar elk jaar gaan nieuwjaren maar een trouw zou ik daar persoonlijk niet doen... Wij zijn voor het godshuis gegaan. We wilden vooral een zaal met veel licht aangezien het feest snamiddags is.



Bart
11-5-2012
 Meld misbruik16-1-2012 18:38:22

Vorig jaar mei hebben vrienden van ons hun trouwfeest gevierd in het kasteel van Moerkerke. Leuke sfeer en verhuizen van zaal niet onaangenaam ervaren.



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik16-1-2012 20:39:15

Wij hebben getwijfeld tussen het Kasteel van Moerkerke en het Godshuis. We hebben uiteindelijk voor het Godshuis gekozen, omdat dat iets moderner is. Ik ben een hele tijd geleden al eens naar een trouwfeest en een communie geweest daar en dat is goed meegevallen. Ook onze eigen ervaring met het Kasteel van Moerkerke was zeer positief. Zij hadden ons verteld dat je kon kiezen om je feest in één zaal of in twee verschillende zalen te doen. Als er twee feesten die dag zijn, dan heb je die keuze uiteraard niet. Wij vinden het idee van twee zalen veeleer positief, omdat je dan duidelijk toont dat het dansfeest van start zal gaan in een daarvoor aangepaste zaal. Er is dan ruimte genoeg. Ik vind een dansvloer van een paar vierkante meter tussen de tafels waar je gegeten hebt/eet, nogal "gemaakt". Wij hebben ook bewust voor twee verschillende zalen gekozen om die reden.



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik16-1-2012 23:35:37

Het verhuizen naar de danszaal is op zich slechts een moment van enkele minuten, hoef je echt niet van wakker te liggen.
Een evidenter probleem zou kunnen zijn, wanneer je fuif in de 'kleine zaal' toegewezen is. Indien de verhouding gasten vs ruimte niet klopt, kan het wel eens krap worden, hou dit vooral in de gaten.
grtz www.discovideo.be



elke
23-7-2011
 Meld misbruik18-1-2012 14:42:19

Dag Charlotte
Deze zomer ging ons trouwfeest door in het kasteel van Moerkerke. Ik zou geen moment twijfelen om daar mijn feest te houden. Bij ons heeft het verhuizen van zaal ons feest echt gemaakt. Het eten is er super en de prijs-kwaliteit is ook echt heel goed. En bovenal is er een heel vlotte samenwerking met het personeel.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info