Terug naar overzicht
Hey Jamie!!Hier nog 59 dagen!! Bij ons is zo goed als alles geregeld. Enkel nog proefkapsel, ondertrouw in de kerk, en gemeente, en nog een paar kleinigheidjes qua versiering en eten. Maar die laatste weken tellen zoooo traag af!! Maart mag er voor mij snel zijn!! En qua vergeten, zeker alles goed opschrijven, dan kun je afvinken en ben je zeker dat je niets vergeet! Want met die zenuwtjes kan dat wel eens gebeuren, maar goed dat mijn ventje nog aan alles denkt! :-) Voor de rest, nog even genieten van de voorbereidingen! Eens het huwelijk voorbij is gaat dit wel een leegte geven denk ik, dat je niet meer aan voorbereidingen hoeft te denken :-) Maar dan leef je nog op je roze wolk van je huwelijksdag, dus dat maakt het dan weer goed! :-)Liefs, Tinneke 16-3-2012
wij moeten nog :boeket kiezenkapsel + shminkschoenenkettingmisboekje (is in de maak)kaartjes schrijven waar mensen aan tafel zittennog een laatste afspraak met feestzaaldj terug opbellen voor verdere afsprakenkleed word gemaakt en moeten eerste keer passen 6febkado getuigen en oudersen zal nog wel een paar dingen ergeten zijn :pgroetjes