Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

brr nog 50 daagjes op de teller.. !

16-1-2012 9:20:11
Hejj bruidjss..

Met nog 50 daagjs op de teller begint de stress nu en dan toch wel eens toe te slaan :)
Momenteel elke congé dag staat er wel iets op het programma, vandaag feestzaal en ballonen bestellen vanavond make up test, morgen dj volgende week maandag fotograaf..

heb zo steeds het idee dat ik wel iets over het hoofd zal zien.. hopelijk van niet :)

hoe zit het met de andere bruidjes van deze periode??

groetjes jamie x
9-3-12

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 659

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik16-1-2012 10:06:54

Hey Jamie!!

Hier nog 59 dagen!! Bij ons is zo goed als alles geregeld. Enkel nog proefkapsel, ondertrouw in de kerk, en gemeente, en nog een paar kleinigheidjes qua versiering en eten. Maar die laatste weken tellen zoooo traag af!! Maart mag er voor mij snel zijn!!

En qua vergeten, zeker alles goed opschrijven, dan kun je afvinken en ben je zeker dat je niets vergeet! Want met die zenuwtjes kan dat wel eens gebeuren, maar goed dat mijn ventje nog aan alles denkt! :-)

Voor de rest, nog even genieten van de voorbereidingen! Eens het huwelijk voorbij is gaat dit wel een leegte geven denk ik, dat je niet meer aan voorbereidingen hoeft te denken :-) Maar dan leef je nog op je roze wolk van je huwelijksdag, dus dat maakt het dan weer goed! :-)

Liefs, Tinneke
16-3-2012

patricia
10-3-2012
 Meld misbruik25-1-2012 2:51:45

wij moeten nog :
boeket kiezen
kapsel + shminkschoenen
ketting
misboekje (is in de maak)
kaartjes schrijven waar mensen aan tafel zitten
nog een laatste afspraak met feestzaal
dj terug opbellen voor verdere afspraken
kleed word gemaakt en moeten eerste keer passen 6feb
kado getuigen en ouders

en zal nog wel een paar dingen ergeten zijn :p

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...