Terug naar overzicht
Hoi, Ik ben daar vorig jaar naar een trouwfeest geweest en dat was super. Lekker eten, mooie zaal, je kan er blijven slapen, top bediening, prachtige omgeving... Niks op aan te merken. Maar ik denk wel dat je voor deze kwaliteit veel betaalt. Het leek mij een tamelijk dure zaal, het was allemaal heel 'chic'. Veel succes met de zoektocht! Groetjes
Ja we zijn deze week naar een info-avond geweest.De locatie vinden we super. Nu hoorden we van mijn schoonmama dat het eten er niet zo super zou zijn..Vanavond gaan we daar eens eten gewoon om de keuken eens te proeven.Was het eten bij jullie top? Gezellige feestzaal?Alle opmerkingen zijn welkom Groetjes!
Ik ben er al 2 keer naar een trouwfeest geweest(in april 2010 en juni 2011) en heb er in oktober 2011 een personeelsfeest van mijn verloofde gehad. De eerste keer was de traiteur nog de vader van mijn beste vriendin en het eten en de hapjes waren toen top! De tweede keer was de traiteur iemand anders en het eten was gewoon ok (niet slecht maar zeker ook niet waw). Op het personeelsfeest afgelopen oktober vond ik het eten ronduit slecht (eten nauwelijks afgekruid, vlees van buiten verbrand en vanbinnen hemaal rauw (zelfs niet bleu maar echt rauw),...). De zolder en de kelder vind ik qua zalen niet super, de grote zaal is dat wel. Ik vind het ook jammer dat de parking uitkijkt op een bejaardentehuis en dat de omgeving niet echt supergroen is (behalve de binnentuin dan). Positief is wel de service en het feit dat mensen er kunnen overnachten.Veel succes en liefs,Nathalie
hey,we zijn daar vorig jaar naar een trouwfeest geweest en ik vond het persoonlijk veel minder dan ik er van verwacht had ( iedereen is daar altijd vol lof over). Het eten was echt niet zo lekker ( en niet omdat ik het niet lust maar omdat het niet warm genoeg was enzo). we hadden een zaal boven en moesten voor het dessert naar de gang gaan ( waar het koud was) . En ze hadden de huisdj en hij was vreselijk ( altijd zo met een hollands kermis accent tussen de liedjes babbelen, wist niet hoe de ambiance erin te brengen, de trouwers vonden dat achteraf trouwens ook). Tja ik heb er zelf een slechte ervaring mee (maar misschien hadden we ook wat teveel verwacht).groetjes
Mercie voor jullie reactie!We zouden ook nog eens naar de Shamrock (Tielt), Valckenbulcke (Merendree) & Kasteel van Moerkere gaan.Daar iemand ervaringen?
Wij zijn daar in september geweest en het was top! Ik kan er geen slecht woord over zeggen: het eten was heerlijk, service fantastisch,... We werden super begeleid in de weken voordien en niets was hen te veel. Ik moet wel zeggen, wij zijn eens in de taverne gaan eten en vonden het niet lekker. We maakten ons toen wat zorgen, maar blijkbaar is dit niet hetzelfde keukenteam als voor de feestzalen. Het eten op ons feest was fantastisch, iedereen heeft het er nog over. Bekijk gerust de andere zalen en volg je gevoel, dat hebben wij ook gedaan en dat hebben we ons geen seconde beklaagd! Groetjes Hanne