Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Maaike

26-7-2006 11:01:59
Hallo Maaike,

Jaja wij trouwen ook in het graevenhof in schilde!

Jullie ook?

Ik vond in het begin de samenwerking niet zo goed. Nu zijn we donderdag 20.07.2006 nog eens daar geweest en hebben we een zaal gezien die gedecoreerd was door Celine, dit was heel mooi gedaan!! Prachtig zelfs, we waren gewoon verschoten!

Hoe loopt de samenwerking met jullie? Laten jullie Celine ook alles decoreren? Hebben jullie voor een thema gekozen?? Hoe doen jullie het eten enzo? Welke zaal hebben jullie?
Jullie staan waarschijnlijk al veel verder met de voorbereidingen, vandaar al mijn vragen hé ;-)!

Groetjes,
karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 410

Maaike
25-8-2007
 Meld misbruik27-7-2006 10:30:44

Hey Karen !

De eerste keer zijn we er samen met onze mama's naartoe geweest, dus de dame van 's Graevenhof was heel vriendelijk, maar ook zakelijk. Ze zei waar het op stond, wat kon en wat niet kon.
De 2e keer zijn de vaders ook meegegaan (die zijn wat kritischer), en was die mevrouw heel vriendelijk.
Wij hebben voor de grootste zaal gekozen aangezien we op het avondfeest toch wel 180 personen zullen hebben.
Over verdere details is er eigenlijk nog niet gesproken. Moet je zelf voor decoratie zorgen want ik dacht dat dit in de prijs begrepen zat.
Wie is Celine ?
Wij hebben geen thema gekozen en gaan eigenlijk voor het heel klassieke feest.
Qua eten gaan we voor een menu kiezen. Ik denk niet dat we al veel verder staan met de voorbereidingen, want we trouwen pas in 2007 eh. Ik vind het leuk om jou ervaringen te volgen omdat jij al in december trouwt.
Enfin, leuk dat we dit allemaal kunnen uitwisselen.

Nog veel succes !

groetjes,
Maaike

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...