Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket en ringen Limburg

12-1-2012 17:50:20
Hallo allemaal,

ik wil eens opzoek gaan naar een bruidsboeket en ringen maar...
- waar vind ik mooie ringen die ook nog wat meevallen van prijs we dachten aan €1000 ongeveer voor beiden
en waar kan ik hier in de regio een mooi bruidsboeket bestellen?

alvast bedankt

lotte
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1107

Inge
10-8-2012
 Meld misbruik12-1-2012 19:04:07

Van waar in Limburg ben jij? Wij komen van Lommel voor de ringen weet ik nog niet juist waar we gaan kijken maar voor de bloemen wil ik eens in Neerpelt bij bloemen en decoratie Carpe Diem gaan kijken. Ik heb er al veel over gehoord maar ben er nog nooit geweest. Maar ik ga dit zeker volgen wie weet haal ik er ook nog iets uit.

groetjes en veel succes met de voorbereidingen

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik12-1-2012 20:09:24

Hallo,

wij gaan waarschijnlijk bij Nobilis in Kermt kijken voor de ringen. Als je je oud goud inlevert krijg je een behoorlijk lage prijs voor je ringen.
voor al ons bloemen en het bruidsboeket gaan wij bij 'de hortus' in hasselt bij Philippe Bas van TV-Limburg. http://www.philippebas.be/#/huwelijk/bruidsboeketten-10

groetjes

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 7:28:38

Hello Lotte

Voor mijn bruidsboeket ben ik bij Florina geweest en qua prijs viel het echt goed mee.
Het hangt er gewoon van af wat je wilt.
Ze hebben mij daar echt goed geholpen, maar ik was zelfs iets te vroeg daar. Je mag gerust wachten tot 4 à 3 weken voor de datum.
Jij trouwt in augustus dus je hebt ruimschoots de tijd om te kiezen en te beslissen.

voor de ringen: neem eens een kijkje bij de juwelier in Maasmechelen outlet Village. Heb mij laten vertellen dat die daar goedkoper zijn. Of ga eens zien in het Antwerpse, maar let op dat je je niet laat bedotten daar.

Succes!

Groetjes

lotte
25-8-2012
 Meld misbruik13-1-2012 7:28:54

Hallo,

ik ben zelf van Neerpelt, bij carpe diem dachten wij ook te gaan kijken binnenkort!
maar ringen weet ik echt niet waar ik die best kan vinden, wat voor prijs schatten jullie daarvoor

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 9:17:33

Hallo

ik ben in Opglabbeek geweest voor de ringen AW juwelen en ze hebben ook een vestiging in Peer. Hele lieve mevrouw en goed qua prijs!

bruidsboeket heb ik ook geen idee van! !

groetjes Veerle

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik13-1-2012 12:05:07

Hallo,

Mijn bruidboeketjes heb ik laten maken bij Bloemendroom in Hasselt. Ik had een voorbeeldje (afbeelding) mee van wat ik graag zag en zij hebben dit perfect gemaakt!

Onze ringen kwamen van bij Diane Pacholski in Wimmertingen (Hasselt), zij is juweelontwerpster/goudsmid en maakt dus ringen op maat. Je kan dus perfect met jullie budget naar haar toe gaan en dan kijkt zij wat je hiervoor hebt. Qua prijs valt ze heel goed mee in vergelijking met anderen. Ze is ook uitermate vriendelijk en respecteerd ieders wensen en budget! Denk er ook wel aan dat het goud op dit moment enorm duur is...

Tip: normaal staat ze ook op de trouwbeurzen in Limburg...

Groetjes
Annelies

Inge
10-8-2012
 Meld misbruik22-2-2012 16:58:48

Ben je nu al voor je bruidsboeket geweest? En waar ben je dan geweest??
groetjes

lotte
25-8-2012
 Meld misbruik22-2-2012 19:20:47

ik ben ondertussen gaan kijken voor mijn bruidsboeket, ik ga het halen bij carpe diem in neerpelt kost daar tussen de 50 en 60 euro voor het boeket dat ik kies dus cava nog!
moet wel pas een maand op voorhand definitief besteld worden dus heb nog tijd!

heb ondertussen mijn ringen ook gehaald bij vandeweyer in lommel daar zijn ze echt zeer vriendelijk!

(vandaag trouwens ook trouwschoenen gevonden in hasselt bij tamaris)

Inge
10-8-2012
 Meld misbruik22-2-2012 19:26:13

Ik ga niet gaan voor echt bloemen voor mijn bruidsboeket. Ik hou echt niet van bloemen dus waar dan als ik trouw dan wel. En ik wou het zelfde voor mijn bruidskindjes.
En voor onze ringen moeten wij nog gaan kijken. En ik wou ook bij vandeweyer gaan.
Maar ik zal horen of jij mooi bent in u trouwkleed van mijn zus (Ilse van Tom Vangeel)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...