Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

garcons

12-1-2012 11:34:14
Hallo bruidjes,

Wij trouwen op 28 april (spannend :)) en organiseren ons trouwfeest zelf, in een eigen zaal met aparte traiteur, maar zijn nog op zoek naar goede garcons. Regio Lummen/ Beringen. Heeft iemand tips?

Laura
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2311

Marjolein
30-4-2012
 Meld misbruik12-1-2012 12:51:44

Misschien kan je bij mise en place is horen?
Ken verschillende mensen die daar werken en is altijd dik in orde, ik weet ook dat ze zelf kledij enzo hebben zodat iedereen er hetzelfde uitziet. Er zullen zo wss nog andere bedrijven bestaan die ook hetzelfde doen, maar ken er nu niet meteen.

Grtjs

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik12-1-2012 13:17:06

Ik ging ook mise en place aanraden :) kheb daar als student nog zelf bij gewerkt. Ik heb er wel geen idee van hoeveel je als organisatie/particulier eigenlijk diende te betalen om hen in te huren.

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 13:52:12

Wij organiseren ook alles zelf en ik dacht persoonlijk eerder aan een jeugdbeweging te vragen. Die zoeken ook altijd opdrachtjes om hun kas aan te spijzen... Valt natuurlijk wel te zien hoe chique je het verwacht... :)
Voor de receptie doen wij beroep op de traiteur zelf en zijn personeel, voor het dansfeest dus op een jeugdbeweging.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik13-1-2012 12:10:18

Hallo,

Wij hebben deze geregeld via de traiteur. Hij /zij heeft normaal altijd mensen waar hij mee samenwerkt. Op die manier zijn traiteur en garçons ook op elkaar ingepeeld en kan de bediening zeer vlot verlopen. Wij hebben (524 dagen geleden) 11,00 euro per persoon per uur betaald.

Groetjes
Annelies

Laura
28-4-2012
 Meld misbruik23-1-2012 11:04:47

bedankt voor de tips. Ik heb mise en place al gecontacteerd, maar zij werken normaal niet voor particulieren. Ze gingen het wel eens bekijken of ze toch niets zouden kunnen doen, maar heb nog niets gehoord hiervan. Mijn traiteur kan ook wel aan garçons geraken en die vragen 15 euro pp per uur, maar k heb al mensen gehoord die garçons hadden voor 10 euro, via zo een garcon bond. Maar ik vind hier niets over op internet. Weten jullie misschien hoe zo een 'bond' te vinden?

Laura
28-4-2012
 Meld misbruik24-1-2012 11:48:32

mm mise en place blijkt toch een beetje duur, 22 € pp per uur. ik begin mij stilletjes aan wel een beetje op te jagen om nog 'goedkope en toch wat professionele' obers te vinden, pff

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...