Terug naar overzicht
Misschien kan je bij mise en place is horen? Ken verschillende mensen die daar werken en is altijd dik in orde, ik weet ook dat ze zelf kledij enzo hebben zodat iedereen er hetzelfde uitziet. Er zullen zo wss nog andere bedrijven bestaan die ook hetzelfde doen, maar ken er nu niet meteen. Grtjs
Ik ging ook mise en place aanraden :) kheb daar als student nog zelf bij gewerkt. Ik heb er wel geen idee van hoeveel je als organisatie/particulier eigenlijk diende te betalen om hen in te huren.
Wij organiseren ook alles zelf en ik dacht persoonlijk eerder aan een jeugdbeweging te vragen. Die zoeken ook altijd opdrachtjes om hun kas aan te spijzen... Valt natuurlijk wel te zien hoe chique je het verwacht... :)Voor de receptie doen wij beroep op de traiteur zelf en zijn personeel, voor het dansfeest dus op een jeugdbeweging.
Hallo, Wij hebben deze geregeld via de traiteur. Hij /zij heeft normaal altijd mensen waar hij mee samenwerkt. Op die manier zijn traiteur en garçons ook op elkaar ingepeeld en kan de bediening zeer vlot verlopen. Wij hebben (524 dagen geleden) 11,00 euro per persoon per uur betaald.GroetjesAnnelies
bedankt voor de tips. Ik heb mise en place al gecontacteerd, maar zij werken normaal niet voor particulieren. Ze gingen het wel eens bekijken of ze toch niets zouden kunnen doen, maar heb nog niets gehoord hiervan. Mijn traiteur kan ook wel aan garçons geraken en die vragen 15 euro pp per uur, maar k heb al mensen gehoord die garçons hadden voor 10 euro, via zo een garcon bond. Maar ik vind hier niets over op internet. Weten jullie misschien hoe zo een 'bond' te vinden?
mm mise en place blijkt toch een beetje duur, 22 € pp per uur. ik begin mij stilletjes aan wel een beetje op te jagen om nog 'goedkope en toch wat professionele' obers te vinden, pff