Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelafroeping

  26-7-2006 9:55:18
Hallo bruidjes allemaal,

Onze trouwdag kom snel dichterbij en alhoewel het hier al dikwijls gevraagd is ben ik er nog altijd niet uit op welke manier we de tafelafroeping zullen doen.

heeft er iemand van jullie een origineel en plezant idee?

Alvast bedankt
Anneleen
19/08/2006

Anneleen
19-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1247


Karen
22-12-2006
 Meld misbruik26-7-2006 10:36:39

Hallo,

Mijn zus had vorig jaar de mensen bij het binnen komen allemaal een kaartje gegeven, op elk kaartje stond een naam van een zanger, wanneer er dan van die zanger een liedje kwam (allemaal heel herkenbare nummers) mochten die mensen de zaal binnen enz.

Hopelijk ben je hier wat mee!

Groetjes,
Karen
22.12.2006



Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik26-7-2006 10:47:13

wij hadden op iedere tafel een gedicht geplaatst dat iets te maken had met de liefde. Bij het afroepen van de mensen werd dan het titel van het gedicht gezegd en mochten die mensen aan tafel gaan. We hebben het niet te ingewikkeld gemaakt om niet te veel tijd te verliezen. Aan iedere tafel mocht iedereen dan zitten hoe hij wou. Je zou ook iedereen enkele regels van het gedicht kunnen geven en zo de volgorde aan de tafel bepalen enzo, maar wij zagen het niet zitten daar zoveel tijd in te steken...



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik26-7-2006 11:28:19

wat ik hier al dikwijls gelezen heb is gebruik maken van die afbeeldingen van 'Liefde is...' Lijkt mij wel leuk en mooi maar er kruipt zoveel tijd in he.

Isabel
01/09/07



Valerie
16-5-2007
 Meld misbruik26-7-2006 11:34:18

Ik ben ooit eens op een trouwfeest geweest waar we bij het binnenkomen een vraag kregen die betrekking had op het bruidskoppel. De antwoorden werden toen afgeroepen en zo wist je waar je moest gaan zitten. 't Zou ook kunnen dat het omgekeerd was: we kregen de antwoorden en de vragen werden afgeroepen. 't Is namelijk al een tijdje geleden...



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik26-7-2006 12:19:38

Hey

Onze tafels zijn allemaal genoemd naar films. De mensen krijgen een soort 'filmticket' met daarop de naam van de film, en om aan tafel te gaan wordt dan het liedje uit de film gespeeld. We hebben het ook niet te moeilijk gemaakt en ervoor gezorgd dat al onze films heel herkenbare liedje hebben.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Marie
26-8-2006
 Meld misbruik26-7-2006 13:12:07

hey Anneleen,
Ik heb hetzelfde probleem als jou. Ik vind de ideetjes heel leuk, maar is het wel haalbaar. Als de mensen binnenkomen en je feliciteren, dan moet je beginnen grabbelen naar een kaartje of een (hopelijk het juiste!)filmticket. Of doen jullie dat anders?

Marie
26/08/06



sara
26-8-2006
 Meld misbruik26-7-2006 16:53:04

hey,

Wij gaan de stemmen van Disney - sprookjesfiguren laten horen voor het binnenkomen, de papiertjes van de gasten en op tafel is dan de foto van de fig.

veel succes



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik26-7-2006 17:30:27

Hey

Bij ons wordt dit gedaan door de mensen van de feestzaal zelf. Zij hebben een lijst, alfabetisch met daarop de namen, en de kaartjes met de films erop. Zij geven dit mee aan de mensen, nog voor ze ons komen feliciteren.

Groetejs

Vicky
09.09.06



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik26-7-2006 17:33:01

Wij hebben per tafel een aantal glazen staan met een bepaald soort snoepje erin (chocotoffs, rode neuzen, m&m's,...), en elke gast krijgt dan bij het toekomen een zakje met de snoepjes van zijn tafel.

Iemand van de zaal zorgt ervoor dat iedereen het juiste zakje snoep krijgt (adhv een alfabetische lijst).
Dus wij laten gewoon afroepen, bv:
"De tafel van de m&m's mag plaatsnemen"

groetjes
Katrien
30/9/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...