Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mini-mini honeymoon

12-1-2012 10:42:41
Heykes,
Wij gaan niet op huwelijksreis...we zijn al van vorig jaar maart met een grote verbouwing bezig en dan de kosten van de trouw,je kan niet alles tegelijkertijd doen hé ;-)
Waarschijnlijk gaan we in de zomer van 2013 op vliegreis samen met onze meisjes maar dit jaar zal het genieten van de tuin worden denk ik.Onze dochters hebben nog nooit gevlogen en het lijkt ons wel leuk om dat eens te doen met ons viertjes.
Wat we wel van plan zijn is om een aantal dagjes na onze trouw er eens even tussenuit te gaan,mijn man en ik alleen.
Niet ver:België of Nederland.
Heeft er iemand een tip om naartoe te gaan,een leuke B&B ofzo,er mag wel wat luxe zijn...

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 554

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik12-1-2012 11:26:02

Hey Cindy,

En wat dacht je van enkele dagen Frankrijk? Voor mij geeft dat toch onmiddellijk meer vakantiegevoel dan België of Nederland... Anders heb ik nog wel enkele tips voor jou :)
Groetjes,
Veerle

gitte
11-8-2012
 Meld misbruik12-1-2012 11:40:29

hey volg ook even want zoek ook nog iets :)

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik12-1-2012 11:45:33

Hey Veerle,
Ja hoor,Frankrijk is ook goed hoor!!Maar liefst niet te ver in Frankrijk.Anders zijn we de helf van onze mini honeymoon aan het rijden met de auto hé ;-)
Laat je tips maar komen!!
xx

lien
4-5-2013
 Meld misbruik12-1-2012 13:20:46

een SUPER B&B waar wij vorig jaar geweest zijn is de rentmeesterhoeve in reningelst (ieper). heel heel heel mooie kamers, sjeike badkamers met kamerjas, bad, regendouche, ..., haard op de kamer, kadootje op de kamer, heel mooi en lekker ontbijt, welkomstdrankje, en ook de mogelijkheid om 's avonds te eten. het was echt AF (wel iets duurder dan een gewone B&B. en je kan er ook massages op de kamer boeken, scootertochtjes, fietstochten en je kan aan die kanten ook vanalles bezichtigen.

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 14:49:14

www.kemmelberg.be

Heel mooi uitzicht, heel lekker eten, smorgens uitgebreid ontbijt en savond onzettend lekkere menu's of je kan van de kaart kiezen (de kokkin is lady chef of the year geweest en is de "bazin", wel niet heel goedkoop, je kunt er gaan wandelen in de het "bos"
Het is een kwartiertje rijden naar Ieper waar je leuke dinges kunt bezichtigen.
En een dik half uur van kortrijk waar een heel groot shoppingcenter is.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 14:49:26

nog een super B&B: www.droomkerke.be, hier wil ik zelf nog een keertje terug, wat een zalig weekendje hebben we daar beleefd...

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik12-1-2012 16:50:39

Maison Rabelais in De Haan, aanrader! Kei lekker ontbijt, heel mooie kamers en vlakbij de zee.

Titia
28-7-2012
 Meld misbruik12-1-2012 18:12:04

Hallo,

Ik ben ook wel geïntresseerd in een leuke B&B in Frankrijk !!! :)

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...