Terug naar overzicht
Hey Cindy, En wat dacht je van enkele dagen Frankrijk? Voor mij geeft dat toch onmiddellijk meer vakantiegevoel dan België of Nederland... Anders heb ik nog wel enkele tips voor jou :) Groetjes, Veerle
hey volg ook even want zoek ook nog iets :)
Hey Veerle,Ja hoor,Frankrijk is ook goed hoor!!Maar liefst niet te ver in Frankrijk.Anders zijn we de helf van onze mini honeymoon aan het rijden met de auto hé ;-)Laat je tips maar komen!!xx
een SUPER B&B waar wij vorig jaar geweest zijn is de rentmeesterhoeve in reningelst (ieper). heel heel heel mooie kamers, sjeike badkamers met kamerjas, bad, regendouche, ..., haard op de kamer, kadootje op de kamer, heel mooi en lekker ontbijt, welkomstdrankje, en ook de mogelijkheid om 's avonds te eten. het was echt AF (wel iets duurder dan een gewone B&B. en je kan er ook massages op de kamer boeken, scootertochtjes, fietstochten en je kan aan die kanten ook vanalles bezichtigen.
www.kemmelberg.be Heel mooi uitzicht, heel lekker eten, smorgens uitgebreid ontbijt en savond onzettend lekkere menu's of je kan van de kaart kiezen (de kokkin is lady chef of the year geweest en is de "bazin", wel niet heel goedkoop, je kunt er gaan wandelen in de het "bos"Het is een kwartiertje rijden naar Ieper waar je leuke dinges kunt bezichtigen.En een dik half uur van kortrijk waar een heel groot shoppingcenter is.
nog een super B&B: www.droomkerke.be, hier wil ik zelf nog een keertje terug, wat een zalig weekendje hebben we daar beleefd...
Maison Rabelais in De Haan, aanrader! Kei lekker ontbijt, heel mooie kamers en vlakbij de zee.
Hallo,Ik ben ook wel geïntresseerd in een leuke B&B in Frankrijk !!! :)Groetjes!