Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cocktailjurkje

  26-7-2006 8:54:03
Hallo,

In de nabije toekomst moet ik naar twee huwelijken. Ik ben hiervoor echter nog op zoek naar een cocktailjurkje. Weten jullie een winkel in de buurt van Antwerpen ofwel in de buurt van Roeselare-Kortrijk waar ze betaalbare cocktailjurkjes (geen suitekledij) verkopen? Alvast bedankt voor de info!

Groetjes,
barbara

Barbara
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1504


Karen
22-12-2006
 Meld misbruik26-7-2006 10:37:51

Hallo Barbara,

Ik denk als je evens langs een paar bekende winkels in antwerpen loop zoals Princess op de Meir, dat je heel wat leuke kleedjes hebt gevonden!

Groetjes,
Karen
22.12.2006



iris
30-6-2007
 Meld misbruik26-7-2006 21:11:30

hoi,

er is een winkel als je wil zowel huren als kopen voor een schappelijke prijs wel franstalig maar heel goedkoop in waterloo ik weet het is misschien ver maar ze hebben een site www.clairdefemme.be daar vind zowel bruidsjurken galakledij coctailjurken en andere .
Veel succes
groetjes iris


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...