Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Relatienamiddag

11-1-2012 19:58:08
Hoi,

wij trouwen in Bisdom Brugge en de deken heeft ons in een mailtje laten weten dat er in maart een relatienamiddag wordt gehouden voor verloofde koppels en ze vragen natuurlijk of we daarbij aanwezig kunnen zijn. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik mij hierbij moet voorstellen. Wij zullen waarschijnlijk wel gaan, maar het zou toch leuk zijn om een beetje te weten waar ik me aan moet verwachten?

groetjes!

Shibby
3-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 696

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:08:03

Hier zijn dat workshops over liefde, vertrouwen, samenleven, waarden, ... en getuigenissen van katholieke getrouwde koppels :)

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:10:51

Bij ons is het verloofdendag in februari.
Men schoonbroer is er ook moeten naartoe gaan en die zei dat het vooral praten was met elkaar en wat informatie over het misboekje enzo...
We zullen wel zien wat het is.
Groetjes Anneken

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:18:34

Ik heb dit zo een klein beetje geweigerd, aangezien het viel op dagen dat ik met mijn zaak open was tot 21u en er daarom niet kon geraken.

Maar dat gaat vooral over getuigenissen van getrouwde koppels, hulp bij het zoeken van bijbelse teksten voor uw misboekje, wat liefde juist is, ...

Sarah
26-5-2012
 Meld misbruik11-1-2012 20:24:14

Hey,

wij moeten dit niet doen, of beter, mogen dit niet doen, omdat we als twee vrouwen niet voor de kerk kunnen trouwen. We houden wel een viering in een kerk, met een collega godsdienstleerkracht als pastor.

Hulp krijgen bij het ineensteken van je misviering kan misschien wel handig zijn.

groetjes,
Sarah

Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 0:22:07

Hoi!

Ik denk ook dat het zo'n soort bezinning is, praten over jullie relatie etc.. Ik trouw ook in brugge op 30/6 en heb geen mail gekregen. In welke kerk trouwen jullie?

Groetjes,
Astrid

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik12-1-2012 8:08:17

Wij trouwen in de kerk van Oostkamp en de hoofdpriester is blijkbaar ook de deken van Brugge. Ik moest alles via mail regelen met hem, misschien daardoor. Andere priesters zijn misschien nog niet zo 'modern' :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...