Terug naar overzicht
Hier zijn dat workshops over liefde, vertrouwen, samenleven, waarden, ... en getuigenissen van katholieke getrouwde koppels :)
Bij ons is het verloofdendag in februari.Men schoonbroer is er ook moeten naartoe gaan en die zei dat het vooral praten was met elkaar en wat informatie over het misboekje enzo... We zullen wel zien wat het is. Groetjes Anneken
Ik heb dit zo een klein beetje geweigerd, aangezien het viel op dagen dat ik met mijn zaak open was tot 21u en er daarom niet kon geraken.Maar dat gaat vooral over getuigenissen van getrouwde koppels, hulp bij het zoeken van bijbelse teksten voor uw misboekje, wat liefde juist is, ...
Hey, wij moeten dit niet doen, of beter, mogen dit niet doen, omdat we als twee vrouwen niet voor de kerk kunnen trouwen. We houden wel een viering in een kerk, met een collega godsdienstleerkracht als pastor. Hulp krijgen bij het ineensteken van je misviering kan misschien wel handig zijn. groetjes,Sarah
Hoi!Ik denk ook dat het zo'n soort bezinning is, praten over jullie relatie etc.. Ik trouw ook in brugge op 30/6 en heb geen mail gekregen. In welke kerk trouwen jullie?Groetjes,Astrid
Wij trouwen in de kerk van Oostkamp en de hoofdpriester is blijkbaar ook de deken van Brugge. Ik moest alles via mail regelen met hem, misschien daardoor. Andere priesters zijn misschien nog niet zo 'modern' :)