Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Korting Light in a box

  10-1-2012 23:23:12
Hey hey

Ik was net even aan het zoeken naar mooi gastenboek wat in mijn thema 'calla' past en kwam uit bij light in a box waar 50%, soms 65% korting gegeven wordt.
Heb net gastenboek + pen besteld met calla en heb de helft bespaard. Moest er wel snel bij zijn wat korting was nog maar 10 uur geldig. Gastenboek normaal 30 euro, nu maar 15 :D
Wou het gewoon even laten weten want er zullen nog wel nieuwe kortingen komen denk ik.

Groetjes.

Romina
6-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1363


carine
19-5-2012
 Meld misbruik11-1-2012 11:46:07

bedankt heb daar ook net ons gastenboek besteld. wij hebben voor een wit met bruine roosjes gekozen omdat mijn jurk ook een groot gedeelte in het bruin is. De verzendingskosten waren nu ook 2 dagen goedkoper dus leuk meegenomen.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...