Terug naar overzicht
en hoe kunt ge lid worden van die groep ??? :-)
hihi oeps, heb hem nog maar net aangemaakt :-)kan je niet vragen om lid te worden, dan kan ik dat accepteren?Ofwel me een mailtje sturen met je naam hoe ik je kan vinden via FB en dan zal ik je een uitnodiging doorsturen :-)
vermits het anonieme groep is kan ik deze niet vinden :-)maar ik heb je een pm gestuurd !!
toch niet zo gemakkelijk als ik dacht, ik wou je dan lid maken, maar vind je niet, en dan moet ik zelf eerst met iedereen vriend worden, vooraleer ik ze lid kan maken van de groep ... raar hoor!mss toch niet zo goed idee dan?
misschien een openbare groep maken? de mensen kunnen dan zelf vragen om toegelaten te worden!groetjes en veel succes met de groep!
Jammer dat je hier niet zo'n "babbeltopic" kan maken, want ik heb geen facebook.
Ja Katrien, ik vind deze forum héél leuk, maar is soms zo moeilijk te volgen.Tegenover andere forums, daar kan je blijven praten ...Vandaar mijn idee van een facebook groep te maken, maar is niet zo makkelijk ...
Ja inderdaad. Het topic verschuift snel naar beneden, hé. Dus dan is het moeilijk op te pikken door mensen die toch nog willen meeschrijven.Ik kan je helaas niet helpen met je facebook probleem, want ik ken daar totaal niks van. :-)
hey, kelly wij trouwen ook op 13-07-2013. van waar ben jij?ik ben van ieper..
wij zijn van Schoten, bij Antwerpen, jullie al veel geregeld?
veel succes mieke hé met de verdere voorbereidingen grtjs katrien
hallo kelly, bij ons ligt de feestzaal al vast en ben al eens beginnen te kijken voor muziek, en voor fotografen. en jullie?wij gaan zondag naar de trouwbeurs in kortrijk en hoop daar nog een beetje informatie te vinden.
bij ons ook de feestzaal en fotograaf !maandag hadden we een gesprek met een ceremoniemeester, en die ga ik een deze dagen ook bevestigen, want ik wil hem wel!wij zijn naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest en ik vond dat een beetje teleurstellend, ik had gehoopt daar veel meer te zien en te vinden en dat was dus niet het geval...Ik ga verder zoeken via het internet, en via dit forum!
Is deze groep ondertussen openbaar geworden, want ik vind hem niet? Of is hij een stille dood gestorven :p