TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jill
9-3-2012
|
10-1-2012 20:05:02
Hallo Lindsy,
Ik persoonlijk ben nog nooit in het klokhof geweest, maar toevallig waren een collega en ik er vandaag over aan het praten. Zij zijn getrouwd in het klokhof en hadden absoluut geen klachten. Alles was daar tot in de puntjes geregeld, heel lekker eten. Muziek dat hangt ervan af welke dj je hebt. Ik weet niet of ze met een huisdj werken, of niet.
Wij trouwen op 9 maart in Maelstede, en daar hebben we ook nog niets van problemen mee gehad. De zaal waarin we trouwen zal net vernieuwd zijn, we zullen zelf het eerste koppel zijn die in de vernieuwde zaal een feest houdt. Want... 8 maart is de opleverdatum voor de aannemer!!!! Dat was wel eventjes schrikken, maar ze kunnen het hen niet permitteren om een onafgewerkte zaal te hebben.
Mocht je ook nog Maelstede overwegen, mag je altijd een mailtje sturen.
Groetjes Jill
|
|
steven
|
10-1-2012 20:07:10
Hallo Lindsy,
We zijn daar al een paar keer naartoe geweest voor een trouwfeest en zijn goed bediend geweest en het eten was superlekker!!
|
|
veronique
30-6-2012
|
11-1-2012 6:52:07
dag lindsy,
wij trouwen daar, tot nu toe nog van alles tevreden, zijn al eens gaan eten in het restaurant, en was superlekker! in maart gaan we eens gaan proeven. veronique
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
11-1-2012 7:45:24
Wij zijn er vorig jaar zelf getrouwd, en alles was perfect in orde! Het is er iets duurder dan in veel andere zalen, maar wel heel lekker eten, vlotte bediening... Alleen de zaakvoerder kan al eens zijn kuren hebben, maar dat mag je je niet aantrekken.
Ze stellen zelf DJ Gi Van Aalst voor en wij hebben na een gesprek ook met hen gewerkt. Ook daarvan waren we heel tevreden :-).
Succes bij jullie beslissing ;-) !
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
13-2-2012 9:58:33
Al 2 vriendinnen die daar getrouwd zijn, alleen maar bof!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|