Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal omgeving Schoten

  10-1-2012 12:05:16
Kan iemand mij helpen met een goede feestzaal omgeving st-job, schoten, kapellen,...waar er een mogelijkheid is voor te BBQen?

lieselotte
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1799


Karen
12-5-2012
 Meld misbruik10-1-2012 12:10:33

Hoi,

in de Sint-Martinushoeve in Zoersel was er een bbq-formule.

Misschien kan je ook eens horen bij het 's Graevenhof in Schilde. Maar ik betwijfel of dit daar mogelijk is. Voor de rest weet ik niet erg veel feestzalen meer aan die kanten.

Je kan eens kijken op http://www.dnls.be/nl/Zoekresultaat_feestzaal+antwerpen.html en de feestzalen mailen of ze een bbq-formule aanbieden?

Groetjes,
Karen



Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik10-1-2012 12:16:09

Hey,

de kievit in Kalmthout.

Zeker niet duur, en tot nu toe is de samenwerking vlot verlopen.

www.feestzalendekievit.be

groetjes

Tabita



lieselotte
27-4-2013
 Meld misbruik10-1-2012 14:32:12

Dank u wel Tabita,
Ik heb al direct een mailtje gestuurd voor meer info.
Ga jij daar ook een BBQ doen?
Ik heb gezien dat het maar 20euro kost, wat van vlees en groenten krijg je er bij?

Groetjes Lieselotte



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik10-1-2012 15:13:05

Ik denk dat dit ook kan bij E-10 Hoeve in Brecht maar ben niet zeker...
Wij hebben al een trouwfeest gehad in de Kievit.
Niet slecht maar nu geen grote topper... Dit trouwkoppel had ook gekozen voor de BBQ-formule en halverwege het diner waren er enkel nog maar worstjes... Ze waren wel volop aan het bakken maar dit duurde wel eventjes. Ik zou er dus wel ZEKER op hameren voor een vlotte service en méér dan genoeg eten! X



lieselotte
27-4-2013
 Meld misbruik10-1-2012 15:19:26

Dank jullie wel voor de reacties, ik zal dan ook eens een mailtje sturen naar de E-10 hoeve. Bruidje we willen natuurlijk wel dat het verzorgd is maar de grote chique moet het voor ons zeker niet zijn, daarom kiezen we ook voor een BBQ formule, maar alvast merci voor je mening!
x



Kim
18-8-2012
 Meld misbruik10-1-2012 17:04:32

Hey,

Wij doen ons feest in de E10 hoeve, en daar hebben ze zeker een BBQ formule.
Zij waren ook heel snel met antwoorden.
En wij vonden de prijzen best meevallen, met wat we al van andere dingen hadden gezien...
Groetjes,
Kim



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-1-2012 17:20:23

Hallo, wij doen ons feest ook in de E10 Hoeve, én met een BBQ formule!
Dit wel voor een beperkte kring, en dan na de BBQ een groot dessertenbuffet met iedereen van de familie en onze vrienden ...
Maar E10 Hoeve is echt wel een aanrader, wij zijn daar toen gaan eten, en nadien de zaal gaan bekijken, met de mogelijkheden.
Hebben toen echt tijd voor ons gemaakt, ik mocht vanalles vragen, voorstellen, niets was te veel of te moeilijk voor hen, alles was mogelijk, het was onze dag zeiden ze!!
En qua prijs, ik vond ze meevallen, ik ben natuurlijk nadien niet verder gaan zoeken naar andere zalen, ik was direct verkocht door deze zaal.
Nog een extra +punt, goei grote parking en dicht bij de autostrade, invalswegen, ...
Allé, wat voor ons toch een groot +punt was...

Deze zomer, 13 juli opnieuw gaan eten, als voorbereiding op volgend jaar, want is toch nog zo lang wachten





Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik10-1-2012 19:22:47

Hey,

wij zijn nog aan het twijfelen tussen BBQ of Warm-Koud buffet...
Er zouden bij ons 'maar' 70 personen komen en het zou dus 'maar' een verschil zijn van 560 euro tussen de twee formules...

We zijn daar wel al naar een brunch geweest, en die was in orde :-)

Groetjes

Tabita


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info