Terug naar overzicht
Ga eens horen bij een tuincentrum of boomkweker bij jullie in de buurt. De firma waar ik werk heeft voor de landbouwbeurs vorige december olijfbomen en buxustorentjes gehuurd van de boomkwekerij naast de deur. Misschien dat ze dat voor particulieren ook wel doen?Ik heb helaas geen idee van de prijzen.
onze cateraar heeft ook planten die we kunnen huren, misschien kan jouw cateraar ook een boompje bestellen bij zijn leverancier. Anders is een tuincentrum zeker de place to be, maar dan zal je het wel moeten kopen.
Waarom zou je er geen kopen? Wij dachten ook aan een wensboom, en ook met een olijfboom, en gaan er wellicht gewoon eentje kopen... Geen zo'n exemplaar van 100-en-zoveel jaar oud, voor 500-en-zoveel euro, maar een tofke, een kleintje, eentje dat we op ons terrasje kunnen zetten, eentje dat goed vol zal hangen, ookal schrijft niet iedereen een briefje, anders is het ook maar zo zielig...
@sophie: kopen is echt geen optie bij ons, wij wonen in het centrum van de stad zonder terras en nog erger we hebben 2 katten die planten haten :-p
hey sara kijk hier eens naar! http://alterego.inform.be/icms/web/php/index.php?pag_id=160120&the_id=7groetjes jana
@jana: toffe dingen die ze daar hebben maar ik wil een echte boom