Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar huur je een boom?

9-1-2012 16:00:35
zoals de titel het al zegt, waar huur je een boom?

even de situatie schetsen, ik ben opzoek naar leuke ideetjes voor een gastenboek. ik wou eerst een praatpaal, ma ik weet niet het lijkt net alsof iedereen dat doet en ik heb niet echt het gevoel dat ik daar veel naar ga kijken.
Ik heb altijd wel een wensboom gewillen en op zich op onze locatie zijn er een paar perfecte plaatsen waar we zo een wensboom kunnen zetten.
Ik wil graag een echte grote boom ( ni te groot, de mensen moeten er nog aankunnen) dus ik was aan het denken om een olijfboom te huren ofzo. je ziet dat op evenementen vaak staan dus het moet te huur zijn, maar waar? Bij onze bloemist misschien? ergens anders? En nog belangrijker, wat kost dat?
Ik zou blaadjes laten drukken bij een drukker waar men dan dingen kan opschrijven.

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 683

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik9-1-2012 18:26:07

Ga eens horen bij een tuincentrum of boomkweker bij jullie in de buurt.
De firma waar ik werk heeft voor de landbouwbeurs vorige december olijfbomen en buxustorentjes gehuurd van de boomkwekerij naast de deur. Misschien dat ze dat voor particulieren ook wel doen?
Ik heb helaas geen idee van de prijzen.

kim
26-5-2012
 Meld misbruik9-1-2012 20:22:55

onze cateraar heeft ook planten die we kunnen huren, misschien kan jouw cateraar ook een boompje bestellen bij zijn leverancier. Anders is een tuincentrum zeker de place to be, maar dan zal je het wel moeten kopen.

Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik10-1-2012 10:19:12

Waarom zou je er geen kopen? Wij dachten ook aan een wensboom, en ook met een olijfboom, en gaan er wellicht gewoon eentje kopen... Geen zo'n exemplaar van 100-en-zoveel jaar oud, voor 500-en-zoveel euro, maar een tofke, een kleintje, eentje dat we op ons terrasje kunnen zetten, eentje dat goed vol zal hangen, ookal schrijft niet iedereen een briefje, anders is het ook maar zo zielig...

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik10-1-2012 10:37:09

@sophie: kopen is echt geen optie bij ons, wij wonen in het centrum van de stad zonder terras en nog erger we hebben 2 katten die planten haten :-p

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik10-1-2012 18:24:12

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik10-1-2012 18:34:34

@jana: toffe dingen die ze daar hebben maar ik wil een echte boom

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...