Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijkaarten huwelijksbeurs Hasselt

9-1-2012 15:11:02
Hallo allemaal,

Heeft iemand een idee of je ergens vrijkaarten kan krijgen voor de huwelijksbeurs van dit weekend in Hasselt?
Groetjes,
Lore

Lore
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 779

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik10-1-2012 23:07:06

Hoi,

dit weekend is er ook huwelijksbeurs in Kortrijk. Ik heb gewoon een mailtje gestuurd naar een bruidswinkel die ook op die beurs zal staan. Mijn vriendin kocht in die winkel haar jurk en dat heb ik ook vermeld. Ik kreeg vandaag mijn vrijkaart voor 2 personen in de bus. Je kunt maar proberen hé....

Roosje
23-6-2012
 Meld misbruik11-1-2012 18:00:38

Heb je er toevallig al gevonden? Ik ben ook op zoek!

Groeten

Lore
11-5-2013
 Meld misbruik12-1-2012 8:29:08

De mensen die ik graag op de beurs wou zien heb ik een mailtje gestuurd , maar geen reactie en 1 iemand stuurde dat hij er geen heeft maar wel een korting kaartje van -2 euro, maar dat kan je ook downloaden via het internet. Dan ga ik er nog eens goed over nadenken of wij gaan. Vorig jaar is er veel reactie gekomen op de huwelijksbeurs in Genk dat het allesbehalve goed was voor zijn prijs (na een half uurtje stond je buiten).

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik12-1-2012 20:32:13

Hey, idd die kortingsbon van 2 euro kun je gewoon van de site halen en de mevrouw van de bruidswinkel had geen vrijkaarten. Het is wel zo dat er een groot verschil is tussen de beurs in Genk en die in Hasselt. In Hasselt zijn er veel meer standhouders en het is er ook veel groter. In Genk waren we er ook heel eregast snel uit, maar wij gaan toch ook eens kijken in Hasselt...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...