Terug naar overzicht
Hoi, dit weekend is er ook huwelijksbeurs in Kortrijk. Ik heb gewoon een mailtje gestuurd naar een bruidswinkel die ook op die beurs zal staan. Mijn vriendin kocht in die winkel haar jurk en dat heb ik ook vermeld. Ik kreeg vandaag mijn vrijkaart voor 2 personen in de bus. Je kunt maar proberen hé....
Heb je er toevallig al gevonden? Ik ben ook op zoek! Groeten
De mensen die ik graag op de beurs wou zien heb ik een mailtje gestuurd , maar geen reactie en 1 iemand stuurde dat hij er geen heeft maar wel een korting kaartje van -2 euro, maar dat kan je ook downloaden via het internet. Dan ga ik er nog eens goed over nadenken of wij gaan. Vorig jaar is er veel reactie gekomen op de huwelijksbeurs in Genk dat het allesbehalve goed was voor zijn prijs (na een half uurtje stond je buiten).
Hey, idd die kortingsbon van 2 euro kun je gewoon van de site halen en de mevrouw van de bruidswinkel had geen vrijkaarten. Het is wel zo dat er een groot verschil is tussen de beurs in Genk en die in Hasselt. In Hasselt zijn er veel meer standhouders en het is er ook veel groter. In Genk waren we er ook heel eregast snel uit, maar wij gaan toch ook eens kijken in Hasselt...