Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dassen voor men verloofde en de suite

  7-1-2012 17:27:54
Heyhey,
Met nog 195 dagen op de teller begin ik weer volop aan de voorbereidingen. Men verloofde gaat binnenkort zijn kostuum kiezen (zonder mij). Ik heb wel al gezegd dat ik graag zou hebben dat hij een grijs kostuum koopt. Niet te donker want we trouwen in juli.
Ik zou ook heel erg graag voor de suite dezelfde dassen kopen. En ik had gedacht aan lila/paars/aubergine... Aangezien ik in mijn kleed ook zo een lila-achtige band heb en ik felle roze calla's ga hebben als bruidsboeket en de mannen dus ook een corsage met een fel roze calla.

Wat denken jullie van de kleuren? Of zouden jullie een ander kleur kiezen ?
En wat met men verloofde ? Mag hij dezelfde das dragen als de suite ? Wel een tint lichter of donkerder (om toch het verschil te maken),of is het zo dat de bruidegom altijd een witte das draagt ?

Mochten jullie winkels of sites weten waar je dassen aan een mooie prijs kan kopen,laat maar weten.

Groetjes Anneken

Ann
21-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2217


Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik7-1-2012 18:02:41

ik denk dat aubergine mooi gaat afsteken tegen dat roze. paars gaat denk ik niet zo verfijnd ogen en als de dassen bovenop je sache, corsages en boeket ook nog eens roze zouden zijn, gaat het denk ik een beetje te veel van hetzelfde zijn.



An
25-5-2012
 Meld misbruik7-1-2012 18:30:46

Wij gaan voor oranje dassen.
Ik denk dat wij gaan kijken bij P&C of andere ketens.

Groetjes, An



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik7-1-2012 19:19:26

De bruidegom draagt altijd een witte das??? Nu val ik toch wel eventjes uit de lucht ;-).

Geen haar op mijn hoofd dat eraan dacht om mijn verloofde een witte das te laten dragen :-). Gelukkig heeft hij er eentje gekozen in dezelfde kleur en materiaal als zijn gilet.

De andere mannen in de suite gaan wel een ander pak hebben en zullen dus ook een andere das moeten zoeken :-). Welke kleur, daar ben ik nog niet helemaal aan uit, maar ik had wel al een leuke site gevonden met dassen. Heb er wel nog geen ervaring mee maar misschien eens de moeite?

http://www.dassenonline.be/

Groetjes!

Evelien



iris
30-6-2012
 Meld misbruik7-1-2012 20:38:46

Wat ook wel een leuke site is http://www.weloveties.com/ Heeft geen verzendkosten. Heb hier zelf nog niet besteld, maar via 't werk wel al eens een sample gekregen en dat was ok.
Groeten,
Iris



tima
8-9-2012
 Meld misbruik7-1-2012 21:52:19

wij gaan voor lime voor de suite bruidegom kiest het gene dat ie wilt . ik ga bestellen via itailor een bruidje op het forum was zeer tevreden van de service en ik vind het tof dat je de monogram op kan doen het is wel per das verzendingskosten stom aan een kant maar zelfs dan nog is het geen dure das
http://www.itailor.com/designshirts.php?product=Tie&...



Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik7-1-2012 22:22:18

Hey Ann,

Ik kan je, zoals Evelien hierboven, dassenonline.nl aanraden. Heb er zelf al eens een das besteld voor mijn vriend en het zag er heel netjes uit, met een mooie structuur in.

Als jouw toekomstige een wit/ivoorkleurig hemd zou aandoen en een fuchsia das, dan zouden de andere mannen bijvoorbeeld een zachter roze das kunnen aandoen, of eentje met streepjes (met fuchsia of roze).

Groetjes en veel succes!



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik8-1-2012 11:20:11

Bedankt voor de reacties...

Evelien: De voorbije trouwers in de familie,die hadden allemaal een witte of een gebroken witte das aan. En in de boekjes zie je ook alle bruidegommen met een witte dag. Vandaar dat ik dit dacht. Heb er verder nog geen ervaring mee.

Tima: Lime vind ik heel mooi,maar dat hebben we vorig jaar al gehad bij men verloofde zijn neef.

Lilableustar: Bedankt voor het idee van de motiefjes. Voor men verloofde een effen das en voor de suite met een streepje. Ik ga er zeker eens naar kijken.

Groetjes Anneken



Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik8-1-2012 22:50:29

Hey Ann,

Ik heb ook zo'n beetje de kleuren die jij opnoemt. Ikzelf heb een kleed in van dat "oudroze", zeer licht roze dus. Mijn getuigen, mama en schoonmama hebben suite kledij in de paarse tinten. We zijn allemaal samen naar de bruidswinkel geweest voor suitekledij en ik moet zeggen dat het allemaal heel mooi bij elkaar past.

Ik wou daarbij, net zoals jij, dassen voor de mannen in dezelfde kleuren. Ik heb deze gevonden in de C&A. De 2 papa's en de opa hebben éénzelfde das, de 2 mannelijke getuigen van mijn vriend éénzelfde das en dan alle broers en schoonbroers ook éénzelfde das. Ze zijn allemaal met dezelfde kleurtinten maar toch iets anders van streepje of motief. De dassen kwamen aan 10 euro/stuk.

Als er niet genoeg van een soort in de winkel hangen, kun je ze gerust bijbestellen, dit hebben wij ook zo gedaan.

Zeker niet té lang wachten want de collectie veranderd natuurlijk regelmatig. Ik heb mijn dassen een 2-tal weken geleden gehaald in Ieper (op bestelling want er waren er niet genoeg), maar 'k heb ze vorige donderdag wel nog zien hangen in Antwerpen en gisteren in Oostende, dus ze zijn zeker nog te krijgen.

Succes alvast!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info