Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek - hoe dik?

  6-1-2012 21:08:10
Hallo dames en heren

Ik ben bezig met het opmaken van ons gastenboek. Ik heb een aantal vragen waarop de gasten een antwoord moeten verzinnen (bij ons in de familie zijn ze niet zo sterk in het verzinnen van een leuke tekst), en ga daar een hardcover boek van laten drukken bij http://www.ezbook.nl/ zodat ik een boek met harde kaft heb, in de stijl van onze uitnodiging.

Ik zou dan ook graag weten welk formaat jullie nemen, en hoe dik hetboek is. Ik ben eigenlijk vooral geïnteresseerd in het aantal beschrijfbare bladzijden.

Alvast bedankt!

Claire
25-2-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1147


Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik6-1-2012 21:52:38

Beetje afhankelijk van het aantal koppels er aanwezig zijn...denk ik..
En de mensen echt 'verplichten' (!!) om erin te schrijven he, een gastenboek wordt nogal snel vergeten...dus zit er maar achter, is tenslotte een héél leuke herinnering voor later..

liefs..



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik6-1-2012 22:30:43

Hoi,

Als er bv 150 gasten komen zou ik 75 blz. voorzien, omdat ze per koppel toch meestal samen iets opschrijven, maar dit is ook maar mijn eerste gedacht, want eigenlijk heb ik er geen idee van :-)



lotte
25-8-2012
 Meld misbruik17-1-2012 19:05:57

hallo,

welke vragen stel je zoal in je gastenboek? leuk idee



Claire
25-2-2012
 Meld misbruik19-1-2012 1:00:32

Wij gaan voor deze vragen :

Wie ben je en wat ben je van het bruidspaar?
Jouw tips voor een geslaagd huwelijk?
Waarom passen de bruid en de bruidegom bij elkaar?
Wie is de beste danser van de avond?
Jouw wens voor het bruidspaar:
Wat wil je verder nog kwijt?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...