Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze dag...

  25-7-2006 0:01:43
Hey medebruidjes,

Afgelopen vrijdag was het na exact 1 jaar aftellen eindelijk onze dag en hij was werkelijk perfect!

De avond voordien ben ik na de laatste voorbereidingen bij mijn beste vriendin / getuige gaan eten en slapen (al hebben we van pure opwinding bijna tot 2 u 's nachts aan het babbelen geweest).

's Ochtends ben ik dan om iets na 6u opgestaan, rustig onbeten (totaal geen last van zenuwen, alleen een heel gelukkig gevoel), douche genomen en dan te voet naar de kapper. (het was op dat ogenblik al schitterend weer en superwarm!) Om 7u was ik bij de kapper, waar mijn zus mij tegen 8u kwam ophalen met mijn bruidskleed. Van daar zijn we dan naar mijn schoonouders gereden waar de schminkster op me wachtte en mijn zus me hielp met aankleden. Ik was juist op tijd klaar, zodat Maarten mij om 9u de trap zag afkomen aan de voordeur en hij mijn bruidsboeket kon overhandigen...

Samen met de fotografe zijn we vervolgens vertrokken voor onze fotoreportage, eerst naar onze oude school (waar de man die de deur moest opendoen niet kwam opdagen), en dan naar Brussel - Mini-Europa en het Atomium. Het huwelijksaanzoek had plaats op de Eiffeltoren, dus zijn we in Mini-Europa foto's gaan nemen bij de Eiffeltoren die daar staat... was echt supertof. Vervolgens zijn we dan toch nog naar onze oude school kunnen gaan, waar we elkaar leren kennen hebben.

Tegen 12u waren we (in een ongelooflijke hitte) terug bij mijn schoonouders, waar we een broodje hebben gegeten met de gehele suite en er nog wat foto's met de familie en ons bruidsmeisje werden getrokken.

Om 13.15u arriveerde onze Oldtimer en tegen 13.30u zijn we dan naar de kerk vertrokken. Samen met mijn toekomstige en mijn petekindje als bruidsmeisje (2,5 j) tussen ons in gingen we naar voor... een prachtig moment. Heel de mis was fantastisch, de mensen waren ontroerd, mijn getuige bleef maar traantjes wegvegen :-) en ons bruidskindje durfde zelfs de ringen te brengen op een schaaltje. De tijd vloog voorbij en we hadden beide spijt dat het voorbij was.

Van daar zijn we dan naar de feestzaal gereden, waar we eerst een (heerlijke) receptie hadden in de tuin en vervolgens diner met de familie en beste vrienden. Mijn vriendinnen hadden een speech voorbereid en speelden "blind date" met vragen en antwoorden vol annekdotes uit het verleden... De tranen rolden over onze wangen van het lachen.

Na het diner kwamen al onze vrienden, collega's en oude studievrienden nog voor het dessert en dansfeest en opnieuw konden we hen in de tuin van de feestzaal ontvangen... De openingsdans was perfect (Come what may - Moulin Rouge) en ook nadien hebben we veel zelf op de dansvloer gestaan en met de vrienden gefeest. Tegen 5 uur liep het feest ten einde en zijn we moe maar zeer voldaan naar onze Bed&Breakfest gereden om onze huweijksnacht te vieren...

En ja, ik herken Evy's emotionaliteit daags nadien. Ook ik kon amper het gastenboek lezen zonder traantjes te laten, al die mooie tekstjes en wensen... En dan hadden mijn vriendinnen en getuige nog een boekje gemaakt over de vrijgezellen, met achteraan van elk van hen een tekst... daar kwamen de tranen helemaal.

Morgen ga ik nog 1 dagje werken en daarna vertrekken we voor 3 weken op huwelijksreis naar Java&Bali...

Groetjes,
Katleen & Maarten
21 juli 2006

Katleen
21-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1483


Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik25-7-2006 5:31:24

Proficiat!
Bedankt dat je je dag met ons hebt willen delen. Ik wens je een hele fijne huwelijksreis toe!

Wendy
05/08/06



A
8-9-2007
 Meld misbruik25-7-2006 11:49:54

Mooi!! Proficiat!

Astrid
08.09.07



Els
9-9-2006
 Meld misbruik25-7-2006 14:34:55

Mag ik dit verslag gebruiken voor op onze forum.trouwen.com site?

Groetjes,
Els
09/09/2006



Katleen
21-7-2006
 Meld misbruik25-7-2006 17:26:08

Hey Els,

Natuurlijk mag je dit verslagje gebruiken op de andere site :-)

Groetjes,
Katleen
21-07-06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info