Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje planning

  6-1-2012 14:05:17
Hallo iedereen,

ik zit een beetje te piekeren over mijn planning.

Voor onszelf en de suite hebben we kamers geboekt in een B&B vlak aan onze feestzaal. We kunnen daar echter pas om 15h inchecken en we zijn van plan om onze receptie te houden om 16h.

Dus vroeg ik mij nu af hoeveel op voorhand je best naar de feestzaal gaat? Aangezien we trouwen om 10u kunnen we eventueel wel al voor 15h gaan controleren of alles in orde is, dus ik vroeg mij af of een halfuur op voorhand genoeg is? Of we kunnen misschien onze receptie een halfuurtje later laten beginnen?

Ik zou natuurlijk mijn ouders of zus wel in onze plaats kunnen laten inchecken maar het is echt een super mooi ontworpen B&B en ik zou toch graag de kamers zien want ik vrees dat ik er anders niet veel van te zien ga krijgen ;)

Caroline
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 877


Emy
30-6-2012
 Meld misbruik6-1-2012 16:37:37

ik denk dat je best eens bij de zaal hoort, maar wij plannen ook van een half uur op voorhand in de zaal aan te komen.
Voor ons is het makkelijk, het is een hotel/restaurant met een feestzaal aan. ;o)
We moeten dus maar gewoon een trap naarboven nemen (wat niet wil zeggen dat dat op zich geen probleem zal zijn...) ;o)

Grtjs

Emy



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik6-1-2012 20:23:47

Een half uur op voorhand aanwezig, lijkt mij genoeg.
Misschien ook eens contact opnemen met de B&B, situatie uitleggen (en er ook bij zeggen dat je graag iets wil zien van de kamer) en vragen of jullie (in ieder geval jij en je verloofde) eventueel wat eerder mogen komen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...