Terug naar overzicht
Hoi,Wij lezen tijdens het bezinningsmoment een bedankingstekst naar onze ouders. Het is een heel persoonlijke tekst, al eens gedacht aan zoiets??? Wij geven een vergrootte foto aan onze ouders tijdens het avondfeest. Debra11/08/06
Hallo Ann - een tekst heb ik niet voor je - wij geven iets aan onze ouders juist na de receptie, wanneer de speeches gedaan worden, grts
ik heb zelf een tekst geschreven om voor te lezen tijdens onze huwelijksviering. Daarna geven Kristof en ik elk een boeket aan onze eigen ouders (een boeket dat gelijkt op hun eigen bruidsboeket). Exact hetzelfde lukte niet aangezien het dan al 75 euro/stuk was. Dat vonden we toch wat veel.groetjesIlse 04.08.2006
hoi we zijn 3 maandengetrouwd en wij hebben aan de getuigen en aan de ouders een mini album gegeven een maand erna met 20 fotos in mss is dat een ideetje voor jullie ze waren er zeer blij mee :-)groetjes xxx
Hallo Debra en andere bruidjes. Heb je dan een voorbeeld van zo'n persoonlijke bedankingstekst voor de ouders?Kunt u me dit meedelen?We zoeken nog inspiratie.Mijn email is liesbetcool@hotmail.com