Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel cadeau voor een vriendin

  24-7-2006 23:20:45
Hallo wij zijn op zoek naar een origineel cadeau. Een vriendin trouwt heel binnenkort en we willen niets van de lijst nemen maar met een origineel cadeau afkomen waar we dan geld instoppen. Wie kan er mij goede ideeen geven ....

kristel
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1248


Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik25-7-2006 8:07:51

Wij hadden voor vrienden van ons een huisnummer met daarbij hun familienamen laten maken in inox. Het kostte ongeveer € 120 of zo.
Je moet maar eens gaan kijken op de site www.point2be.be .
Ze waren er echt heel blij mee en het is iets wat jàren meegaat.

Groetjes,
Fieke
7/07/2007



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik25-7-2006 8:13:46

Wat ik ooit eens gehoord hebt en wel leuk vond is het volgende.
Je kan het geld dat je wil geven tussen telefoonboeken steken, je weet wel, zoals je vroeger op school bladeren moest drogen. Als je er dan voor zorgt dat je ongeveer een pallet vol boeken hebt, zullen ze een tijdje bezig zijn om je geld te verzamelen. Wil je het volledig af maken, dan zeg je gewoon dat er meer geld inzit dan er werkelijk in zit. Wedden dat ze dan een maand later nog aan het zoeken zijn naar de resterende bedrag. :-)

Groetjes,
Isabel
01/09/07



Kelly
10-12-2005
 Meld misbruik25-7-2006 10:57:06

Wij hebben verschillende originele geldgeschenkjes gekregen. Mijn echtgenoot is elecktricien. Zijn bazen hadden lampen gekocht die jezelf de gewenste vorm kan geven. Zij hadden verschillende grote lampen met geld in. Was echt knap maar zou zelf niet weten hoe je het moet doen. Mijn collega's hadden uit karton een huisje gemaakt en dit versierd met geld. (Briefjes geplooid voor gordijntjes, muntstukken als pannen enz...) we zijn volop aant verbouwen en hadden geld gevraagd voor de verbouwingen, vandaar dus. Andere hadden briefjes in kleine plastic buisjes gerold, die buisjes dichtgeplakt met tape en dan in een betonblok gegoten waar ze onze naam en datum ingegrift hadden. Daar was dan een klein hamertje en beiteltje bij. We hebben wel wat moeten beitelen voor we het geld hadden. Dan kregen we nog een stok met veel ballonnen aan (kort gebonden, dan moet je geen helium gebruiken) in al die ballonnen zat geld. Was heel fleurig als ze ermee binnenkwamen en de volgende dag hebben we die allemaal moeten stukprikken en viel het geld eruit.

Het waren eigenlijk allemaal leuke ideetjes.

Veel succes
Kelly
10.09.05



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik25-7-2006 11:33:01

Hey,

mijn ouders hebben voor vrienden eens een bloemstuk laten maken met onderin de aarde de centjes in een plastiek zak. Die mensen werkten graag in hun tuin en het bloemstuk zat in een prachtige zinken gieter... Dan moet je wel zeggen dat er geld in zit hé, anders weten ze dat niet.

Hier op het forum hebben ze ook ooit eens gesproken van bloemen van papiergeld... Is alweer eventjes geleden.

Groetjes,
Lieve



davine
31-3-2006
 Meld misbruik25-7-2006 11:55:26

We hebben ook een betonblok gekregen met daarin geld. Ook van die papieren bloemen die de kindjes op het strand verkopen en in die bloemen zat er geld verstopt. We hebben ook bierschulletjes gekregen met telkens een stuk van 50 cent in en deze waren dicht geklopt (heel veel werk) en ook nog een pot zand met boodjes gevouwen van geld. Mijn zus heeft laats geld in chocolade gegoten.

Davine
31/03/2006



davida
8-9-2006
 Meld misbruik25-7-2006 16:45:55

hey
wij hebben aan een vriendin van me en haar man (die voetbalt) een bal gepakt opengesneden er zand en geld ingestopt en ze vonden dat echt plezant zeiden ze achteraf.
grtjs



Saar
25-8-2006
 Meld misbruik26-7-2006 10:01:29

Wij hadden voor een goede vriendin een mooie plant gekocht en daar dan allemaal briefjes van 5 euro opgerold aan opgehangen met een lintje... Heel leuk en mooi, maar wel wat werk aan...

groetjes,

Saar
(25/08/06)
www.saarenfrank.be



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik26-7-2006 12:12:54

Hey,

Ik heb onlangs gelcactussen gemaakt.
Je koopt dus enkele komkommers en zet die in en vloempot met zand (aarde). Je gaat bij de bank het gewenste bedrag gaan halen in koperen stukken en je prikt het geld in de komkommers.
Van ver lijkt dit op een hoop cactussen in een bloempot.
Reken wel dat je daar een uur of 3-4 mee zoet bent (kleine sneetjes maken met een mes in de komkommer zodat je het geld er eenvoudiger kan inprikken) en dat je handen twee dagen later nog naar komkomer ruiken :-)

Veel knutselplezier
Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...