Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

budgetvriendelijk trouwfeest

  17-6-2004 15:48:26
Hallo iedereen

Volgend jaar in april gaan wij trouwen.
Na de huwelijkplechtigheid willen wij met de naaste familieleden lekker gaat eten.'s avond willen wij een feest houden voor de rest van de familie en vrienden,..
Omdat we niet al onze zuurverdiende spaarcentjes in een trouwfeest willen steken, willen we het een beetje budgetvriendelijk houden.Toch willen wij op het avondfeest iets van eten. Misschien dessertenbuffet of zo.Iemand ideetjes?

Alvast heel erge bedankt!

Mannuella
23-4-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 4636


Joke

 Meld misbruik17-6-2004 17:35:32

Hallo!

Wij trouwen ook volgend jaar in april en wij willen ook een goedkoper trouwfeest.

Wij gaan waarschijnlijk gewoon broodjes geven op het avondfeest. Sandwiches, ne zwarte boterham met kipkap en dan misschien nog een bruidstaart. Geen van ons 2 eet graag gateau, dus dat weten we nog niet.

Groetjes, Joke.



kristien
8-10-2004
 Meld misbruik18-6-2004 8:24:51

Hoi, Wij trouwen op 8 oktober 2004 en voorzien voor onze gasten een broodjesbuffet, soep en nadien een beperkt dessertenbuffet.

Groetjes,
Kristien



Annelies
14-8-2004
 Meld misbruik15-7-2004 11:59:33

Hoi!

Wij trouwen op 14 augustus. Wij gaan eerst eten met de naaste familie en v.a. 20.30 is de rest (vrienden, collega's, ...)uitgenodigd voor onze trouwfuif.Op die fuif gaat iemand regelmatig met kleine hapjes rond, bijv. mini-pizza, mini-hotdog, klein bakje friet, kaaskroketje, calamares, ... verspreid over de hele avond. Je moet natuurlijk wel een feestzaal/traiteur vinden die bereid is dat te doen. Succes ermee!
Annelies



jessy
17-9-2004
 Meld misbruik6-8-2004 13:04:58

wij hebben kraampjes staan op ons feest
4 kraampjes
eentrje met frietjes en stoofvlees, eentje met wok, eentje met paella en eentje met taco
mensen kunnen zelf kiezen wat ze willen en gaan zelf het halen aan het kraampje
we wilden afstappen van dat stijf gedoen dat men moetz oeken wie men naast wie zet dus iedereen gaat en staat en zit waar hij wil
hebben speciaal hoge tafels gevraagd
en enkele lage (voor het oudere volk)zodat die wel kunnen zitten
ind e veranda staan zoiezo ook enkele zetelkes



an
14-6-2003
 Meld misbruik9-8-2004 19:43:39

Wij hadden ook geen groot budget en toch 185 genodigden. Om de prijs redelijk te houden hebben wij een klein koud (wandelend) buffet gegeven in combinatie met een kaastafel. De duurdere dranken hebben wij van de kaart geschrapt en er was bij ons ook geen bediening, ieder moest zijn eigen drank halen.
Achteraf hebben wij hier niemand over horen klagen, iedereen vond deze formule geslaagd!



sarah
17-6-2005
 Meld misbruik24-1-2005 12:15:17

hey manuella,
ik en mijn vriend houden het redelijk goedkoop. wij hebben ons zelf een budget opgelegd en dat 1500€
waarvan er al 350€ naar het groepje gaat dat optreed tijden de drink s'avonds.
150€ voor de hapjes
250€ voor het drinken
150€ voor onze kindjes hun kledij
en het overige is voor mijn trouwkleed.
wij hebben zelf ons vervoer gekozen waar we al veel lof over hebben gekregen ik en mijn vriend rijden per moto en we gaan beiden toekomen op onze moto aan het gemeente huis en onze genodigden die komen met hun auto.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...