Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Studio Happy Music

  24-7-2006 21:56:33
Voor iedereen die nog op zoek is naar een DJ, kan ik echt Dierk van Studio Happy Music aanraden, toffe mens, ambiance vollen bak, echt waar, iedereen sprak vol lof over de leuke muziek. Als wij ooi nog iets organiseren, zal Dierk er zeker bij zijn.

Groetjes,
Evy
Reeds 2 dagen Mevr. De Vuyst

Evy
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 963


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik25-7-2006 8:14:10

Hey Evy,

wij wilden eerst ook Studio Happpy Music nemen, maar hebben dat dan niet gedaan omdat ik Dierk verschrikkelijk opdringerig vond. Over zijn muzikale kwaliteiten kan ik natuurlijk niet oordelen en ik ben heel erg blij dat het met jullie wel klikte!

Groetjes,
Lieve



Angelique
11-8-2006
 Meld misbruik25-7-2006 10:00:42

Hallo Evy - goed te horen dat hij inderdaad goed was! we gingen hem ook bijna nemen, maar hij was zoals Lieve zei hier op het forum heel opdringerig, en dat is de reden waaom we afknapten ...maar heel goed dat hij dan toch kwaliteit leverde op jullie trouw en je een prachtig feest had! grts!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...