Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze dag...

  24-7-2006 21:54:46
Hallo allemaal, ik weet dat ik ook graag een verslagje las van de koppeltjes, dus hierbij ons verslagje van onze droomdag!

Zaterdagmorgen om 6u opgestaan, bewolkte hemel, ikke naar de kapper, niks van zenuwen, echt niet. Bij de kapper was ik buiten om 8u15, tegen 8u20 was ik thuis bij mijn ma, daar was de meneer van de auto's al de rode loper aan het uitrollen voor de deur, en de shminkster was al bezig mijn ma te shminken. Een paar smsjes beantwoord van vrienden die mij een leuke en genietende dag wensten en toen was het mijn beurt, eens ik gemaquilleerd was kwam mijn nicht toe om me te helpen aankleden. Toen kwam het busje toe van de bloemen leverdienst, toen begon het te gieten, niet te doen, rode lopen in allereil moeten oprollen en het bleef maar met bakken uit de hemel vallen... Ik dacht in mezeld dat het wel tijdelijk zou zijn en dat het naar het schijnt geluk brengt als het op je huwelijksdag regent... Nog altijd 100% kalm, begreep het zelf niet. Op ons gemakje ons beginnen aankleden, tegen dat ik klaar was, was het al 10u15, de fotograaf en videograaf waren intussen gearriveerd, nog steeds aan het regenen... Toen was ik toch wat ongerust aan het worden of het gans de dag zou blijven regenen...

Ineens was het 10u30, de limo met Bart en zijn ouders en zus enzo erin arriveerde... De bel ging, nog steeds redelijk kalm, maar wel met kriebels in de buik deed ik de deur open, amaai, wat een gevoel, we vlogen mekaar letterlijk in de armen en hij vond me prachtig, hij zag er héél sexy uit in zijn kostuum. Bart zijn ma moest toen al haar zakdoek bovenhalen :-)
Een dankje, een hapje en om 11u15 stopte het met regenen, en toen moesten we vertekken, net op tijd dus, rode loper weer uitgerold en iedereen kon onder de begeleiding van de ceremoniemeester naar buiten gaan. Iedereen zag er trouwens prachtig uit, hebben nogal complimenten gekregen over onze sjieke suite. Ik met mijn pa in de old timer, samen met Ruben die zat vooraan. Al de rest in de limo. Aan het stadhuis stonden een paar vrienden en familie, daar was het redlijk rap geregeld allemaal, een drankje en toen zijn Bart en ik samen met fotograaf en videograaf vertrokken in de oldtimer MET OPEN DAK naar de fotolokatie, eerst de brug over de Dender, dan snel een hapje gaan eten, en om 13u moesten we in de brouwerij Slagmulder zijn voor de fotolokatie, daar was het puffen en blazen van de warmte, niet te doen, precies een sauna onders mijn rok, en Bart natuurlijk ook afzien in zijn 3-delig kostuum. Ik moest nogal opletten om mijn kleed niet vuil te maken, want neig proper was het er niet. De fotograaf deed ons werken overal op en inklimmen, 't was wel plezant hoor. Dan weer naar huis, hapje en drankje en toen was het half 3, tijd om te vertrekken naar de kerk. D'er stond veel volk aan mijn ma d'er deur buiten, iedereen applaudiseren en maar zeggen hoe mooi ik was, ik glunderde gans de dag door. Mijn tante en mijn nicht stonden daar toen al te snotteren... Mijn pa was superfier op me.

Aan de kerk ook redelijk wat volk, toen mijn pa me vooraan aan het altaar wegschenkte kreeg ik toch een krop in mijn keel, maar me toch flink kunnen houden! De kerkdienst was héél mooi, iedereen pinkte een traantje weg behalve Bart en ik, tot mijn grote verwondering. De bruidskindjes hebben het héél goed gedaan, we waren héél trots op hen.

Dan zijn we richting feestzaal gereden, nog steeds met open dak, en onderweg eens gestopt aan de bruidwinkel vanwaar mijn kleed komt, Moderna Fashion te Schepdaal, om foto's te nemen, de verkoopster wisten niet wat te doen om ons daar te begeleiden overal naartoe, tot zelf in de vitrine heb ik mogen staan, ben héél benieuwd naar die foto's. Dan richting feestzaal, vlug familiefoto's genomen en de eerste gasten arriveerden al, de receptie was voorbijgevlogen, hapjes waren talrijk en zeer lekker. Dan aan tafel, m'n eten smaakte niet gelijk anders, maar ik glunderde nog steeds en Bart ook hoor. Iedereen was vol lof over eten en drinken. Dan de openingsdans, dat was het enige moment op gans de dag dat ik stond te daveren op mijn benen, niet te doen, maar het was héél mooi en intens. En toen brak het avondfeest los tot 6u 's morgens, iedereen bleef héél lang en de ambiance zat er goe in, DJ Dierk van Studio Happy Music verdiend echt een pluim want de muziek was héél goe, voor iedereen wat wilsn niemand is blijven stilzitten op zijn stoel. En toen begonnen de eerste al te vertrekken rond 4u pas, dan tegen 6u voor de 15 tal overblijvenden moesten die allemaal in een kring gaan staan en hebben we gedanst op Ann Christy, Gelukkig zijn, met als afsluiter erna onze openingsdans, You Are van Dolly Parton. Iedereen supertevreden naar huis en naar de hotelkamers gegaan en na 3 uurtjes slapen was ik alweer wakker... Sindsdien ben ik nog steeds aan het nagenieten van alles, het was echt zoals we het gepland hadden en gehoopt hadden. Op de rit naar huis ging ik fierweg de berichtjes luidop lezen van ons gastenboek, maar verder dan het 1ste berichtje ben ik niet geraakt, toen begon ik te huilen van spijt dat het allemaal over was. Hebben eens schitterende huwelijksreis van mijn ouders kado gekregen naar Mexico, 11 dagen All In, 5 sterren, en vertrekken morgenvroeg... Ik zit hier met de tranen in de ogen terwijl ik aan het typen ben, zo blij ben ik...

Groetjes van een dolgelukkige Mevrouw De Vuyst
xxx

Evy
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1304


A
8-9-2007
 Meld misbruik24-7-2006 22:46:48

Proficiat! Je dag klinkt erg mooi en emotioneel! Leuk dat we mochten meegenieten!

groetjes,
Astrid
08.09.07



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik25-7-2006 5:27:50

Proficiat!! Het klinkt allemaal mega schitterend! Ben heel blij voor je en hoop dat je vreselijk gaat genieten van je huwelijksreis.. Kan nu echt niet meer wachten op 'onze' dag..

Wendy
nog 11 dagen..



peggy
13-10-2006
 Meld misbruik25-7-2006 7:20:10

Proficiat, het verslagje deed me ook al wegdromen naar onze dag.

groetjes
Peggy V
13.10.2006



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik25-7-2006 8:18:30

Oh meid, dit klinkt fantastisch! Supertof hoe je al die emoties beschrijft.

En dikke proficiat en geniet maar lekker verder.
Lieve



Els
9-9-2006
 Meld misbruik25-7-2006 14:35:36

Mag ik dit verslag gebruiken voor op onze forum.trouwen.com site?

Groetjes,
Els
09/09/2006



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik27-7-2006 20:50:01

Hey,

Ik had ook graag foto's willen nemen in Brouwerij Slagmulder maar naar het schijnt raak je daar enkel binnen als je de eigenaar kent. Is dat zo?

Groetjes, Sissi

P.s. We zijn een kijkje komen nemen in de kerk (aangezien we dezelfde fotograaf en pastoor hebben)en jullie zagen er echt prachtig uit. Nen dikke proficiat!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info